BRRRRRRRRR ik ben net gebeld door het ziekenhuis.

Wat een verhaal. Die pokke-invallers die het allemaal beter weten. Tjee, je zal er maar mee blijven zitten... Hopelijk kunnen ze het mooi reconstrueren en heb je er ook geen last van naderhand. Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden! Veel mensen hebben geen idee wat het is om in dat gebied zoveel last te hebben. "Dat hoort erbij" heb ik zo vaak gehoord, terwijl ik al 6 maanden last heb van mijn hechtingen. Succes!

Zo, ik heb hier met kippenvel op mijn armen je verhaal zitten lezen, wat een verschrikking!
In ieder geval wel fijn dat er wat aan gedaan gaat worden.
Heel veel succes en sterkte alvast toegewenst!
Sil

jemig, wat een nare ervaring zeg! ik hoop maar dat ze het weer mooi en normaal krijgen en dat je er niet al te veel last van hebt.

Petje af dat je zo goed voor jezelf bent opgekomen!

hoi merel,

wat een naar verhaal,zeg!!!
ik hoop dat als de operatie dalijk achter de rug is dat je dan alles een beetje een plekje kan geven!!!!
heel veel sterkte en succes de 25ste!!!!

liefs kim

Wat verschrikkelijk voor je zeg!!!
Ik hoop dat alles goed komt en wens je heel veel sterkte!

Groetjes, Belle

spannend hoor.ik hoop voor je dat ze er wat moois van maken.wel rot dat het zo is gegaan.je verwacht een hoop  als je gaat bevallen,maar toch niet dit of wel dan?
succes en sterkte!!
groetjes karin

heee merel,

Ik had je verhaal al eens gelezen op het maartforum, maar het blijft een horrorverhaal, blegh!! Hopelijk heb je niet al teveel stress van het vooruitzicht van de operatie, maar je zal er best tegenop zien.

Blegh, wat een stomme vk had jij en wat een pech dat je nou net die invaller moest terffen. Ik hoop dat ze het mooi kunnen herstellen!

Terug
Bovenaan