Bruiloft 2 dagen voor de uitgerekende datum

Is het je eerste kind? Dat neemt iedereen wel aan, maar misschien is het wel niet zo?
Zowel, dan denk ik dat je het spannend vind omdat je niet weet wat je te wachten staat en dat je daarom niet wilt gaan...
Als je je wat redelijk voelt, je voelt je toch vaak moe aan het einde enzo maar dat hoort erbij, dan zou ik gewoon gaan. Ik zie ook de reden niet om niet te gaan? Je zit immers maar thuis te zitten, kun je net zo goed daar zitten!

Hee hoi,

Ik zou zeker gaan, als het mogelijk is, het is een grote eer als je gevraagd wordt om te getuigen. Mijn broer zijn vriendin brak haar rug 2 maand voor onze trouwdag (22 sept.), maar ze was erbij.  Oowww, wat  vonden we dat geweldig, ook al had ik het begrepen als ze er niet bij was geweest!

Veel suc6 met het maken van je keuze, hoe dan ook er zal begrip voor zijn.

Liefs Lientje

ik zou niet gaan!
ik ben de eerste heb ik gelezen.
maar ik denk niet dat het prettig is om zo lang in de auto te zitten.
tevens moet je dan een hele dag op de been heen en weer hobbelen.
ik moet er in elk geval niet aan denken om 2 dgn van te voren een hele dag bij een trouwerij te zijn ook al zou ie van mn broer of zus zijn.
stel dat de weeen zo snel gaan dat je nog onderweg bent.
ik wil je geen angst aanpraten ofzo maar zkr als het de eerste is heb je geen idee wat je te wachten staat hoe dingen voelen hoe snel dingen gaan. je hebt gewoon geen flauw idee.
ik zou het overleggen met je vk of gyn horen wat die ervan vind. en zkr tegen je broer/zus zeggen dat ze er rekening mee moeten houden dat je er misschien niet bent. en er niet vanuit moeten gaan dat het kindje wel even wacht omdat zij gaan trouwen. en bovenal luister naar je gevoel. als jij liever niet gaat ga dan niet.
het is misschien jammer om een trouwerij te missen maar ik vind het gevoel dat ik me op mn gemak voel en niet in de zenuwen zit belangrijker dan een trouwerij. succes

Moeilijk!!

Ik kan me goed voorstellen dat je zoiets hebt van HELP!!!

Ik weet niet wat ik zou doen. Het is natuurlijk wel geweldig om bij de trouwerij van je broer te zijn, en dat ook nog als getuige!!!

Is het een optie om dit met je moeder te bespreken? Dat je bij haar aangeeft dat je het een eer vindt, maar dat het ook een hele zware last op je schouders legt? Wellicht dat zij met je broer kan praten, om toch een reserve getuige te regelen. Want tot 2 dagen voor het huwelijk nog kunnen ruilen zou voor mijn gevoel ook geen optie zijn. Wat als er in die 2 dagen wat gebeurd? Wellicht is het voor jou dan minder benauwend als op die manier een bepaalde druk eraf gehaald wordt?

Succes met je beslissing.
Liefs Noelie

Terug
Bovenaan