Bruiloft jurk!!!

Bij vidavita verkopen ze ook bruidsmode, is een speciaalzaak in zwangerschapsmode.
Alles is van heerlijk stofjes die errug lekker zitten dus ik denk de bruidsmode ook wel!
kijk anders maar eens op www.vidavita.nl  kun je zien of er een verkooppunt bij jou in de buurt zit.
Groetjes Ciske

hoi hoi,
als eerste gefeliciteerd! ik heb na 6 juli (dan ga ik trouwen) een hele mooie trouwjurk te koop! die is helemaal vermaakt!
ahahhhh gr laura.

quote: Jersuus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-06-2007 10:22:11'));

Juridisch maakt het zeker wel uit, op het oment dat je niet getrouwd bent en je vriend het wel erkend heeft, heeft hij eigenlijk alleen nog maar plichten, geen rechten. Mocht er wat met jou gebeuren kan hij geen "aanspraak " maken op de kleine. Dit moet je weer via de rechtbank doen, wat ik best een papier winkel vond.

Dit is echt zo'n onzin, je gaat je kindje erkennen (als het nog niet is geboren) bij de gemeente, je krijgt hier papieren mee voor bij de aangifte, zodra het aangegeven is vraag je een extra certificaat (kost een tientje) die stuur je met de forumulieren die je hebt gekregen van de gemeente naar de kantonrechter en voila geregeld..nou als dat al veel werk is, aan een bruiloft heb je veel meer werk.
Om juridische redenen zou ik nooit trouwen, lekker romantisch als het moet (?)

met die formulieren voor het kantongerecht kan je ouder gezag aanvragen (mocht dat niet duidelijk niet) dan heb je evenveel rechten als vader alsdat je getrouwd bent.

Hoi Marian,

Gefeliciteerd! En dan al zo snel trouwen met... een lekkere bolle buik! De bruidsmode collectie Ladybird verkoopt ook positiebruidsjaponnen. Kijk maar op www.ladybird.nl!
Maar of je daar nog op tijd mee bent weet ik niet....

Succes en groetjes

hoi hoi!

ik heb mijn jurk gehaald bij carla c. in amsterdam. ze hebben ook een website!
gewoon ff googelen op carla c. zwangerschapskle3ding.

echt ff kijken hoor! als je mijn jurk wil zien moet je het maar even zeggen dan stuur ik je wel een foto!

groetjes Martine

heb toevallig van de week nog gelezen dat vida vita ook special bruismode heeft voor zwangeren.
Dus niet alleen zwangerschapsmode, maar veel meer

Succes en veel geluk die dag!!

Liefs Alma

Ik ben afgelopen mei getrouwd. Toen was ik 24 weken zwanger. Ik heb mijn jurk bij Future Maman vandaan, uit Rotterdam. Daar hebben ze best veel keuze in bruidsjaponnen. Die zaken zitten inderdaad ook in andere plaatsten. Dan is de collectie wat kleiner, maar dan hoef je ook geen afspraak van te voren te maken.

Ook qua prijs vind ik het wel meevallen. (hahaa, mijn moeder betaalde, dus het kostte mij helemaal niks) Maar een leuke jurk heb je daar al onder de 100 euro. Dan is het verder natuurlijk afhankelijk van wat je er allemaal bijkoopt.

Ik ben in Rotterdam echt heel erg leuk geholpen!

Veel plezier op de grote dag!!!!

Terug
Bovenaan