bruin bloedverlies 6,5 week

Hey allemaal,

Gisteravond begon het met een klein beetje bruin verlies en vanochtend echt redelijk veel bruinbloedverlies bij het afvegen. Na twee miskramen (dec en febr) maakt me dit behoorlijk onzeker. Ik heb geen harde ontlasting of sex gehad dus dit kan geen oorzaak zijn..
Pff nu bij elke toiletgang angstvallig naar het wc papiertje kijken, maar gaat tot nu toe weer goed (heel klein beetje bruin door de gebruikelijke afscheiding), Sorry voor de details maar ik hoop zo mijn verhaal duidelijk over te brengen en hoop dat jullie me kunnen geruststellen.
Gelukkig geen helderrood bloedberlies en heb daarom de vk ook niet gebeld..

Ik tel de dagen tot de echo de 21e laannggzzaamm af.

Liefs Lisette
 
Hallo

Ik heb dit ook aan het begin van mijn zwangerschap gehad en tot een week of 9, zelfs soms wat bloed. Het was bij mij gewoon oud bloed wat er nog uit moest. Het is vanzelf opgehouden. En inmiddels ben ik vijf wk moeder van een kerngezonde zoon!!!! Als je het niet vertrouwd gewoon je Vk bellen voor een evt eerdere echo! Kreeg ik toen ook!! Succes en je ziet t aan mjjn verhaal het kan dus ook positief zijn!!!

Liefs tamjo
 
Oh Lisette nee he, wat een spanning weer! Ik had toen bij mijn dochtertje ook bij 5,5 wk een dag bruin verlies, daarna over. Heb je buikpijn? Ik ga duimen dat het goed is en anders eerder bellen hoor voor een echo. Veel sterkte, denk aan je!!
 
wat weer spannend. vriendin van mij had dit ook, het was bij haar oud bloed, ze i nu bijna 12 wk zwanger.
maar in jouw geval zou ik toch even de vk bellen, want na miskramen zorgt dit voor heel veel stress.
succes ermee.

liefs, Karin
 
Inderdaad even vk bellen dan kan je waarschijnlijk eerder komen voor echo.
Ik heb het zelf ook eerste weken van zwangerschap gehad.Was zelfs helderoodbloed,maar gelukkig niks aan de hand.
Inmiddels ben ik 32wk zwanger.

Succes meid!!
 
Hoi Lisette,

Ik snap je onzekerheid maar al te goed na mijn twee miskramen. Maar begonnen jouw miskramen ook niet gewoon met echt bloed? Bij mij wel in ieder geval. Ineens was er bloed. Ik had geen bruinverlies van tevoren. Dus zolang je niet echt bloed hebt, en geen buikkrampen......probeer dan niet te negatief te denken. Het kan voorkomen, zoals hiervoor is beschreven. Houd moed!!

Gr. Louise
 
Terug
Bovenaan