bruin bloedverlies 6,5 week

Het kan ook een innestelingsbloeding zijn. Hoop dat het vals alarm is, maar ik zou toch de verloskundige bellen hoor. Juist omdat je al miskramen heb gehad.

Sterkte!!
 
Hey allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes. Het is niet meer voor gekomen gelukkig.
@louise, je hebt gelijk bij mij begonnen de miskramen ook direct met helder rood en stolsels. dit zorgt er ook voor dat ik vertrouwen kan houden!
Misschien dat ik maandag toch de vk nog even ga bellen voor de geruststelling ;-) Ik hoop dat ze dan zegt dat ik eerder voor een echo kan maar ben er bang voor. wie niet waagt wie niet wint.
Bedankt nogmaals, het doet me goed om te horen dat het herkenbaar is en ik niet gelijk van het verkeerde uit moet gaan.

Liefs Lisette
 
Hey mommy's & mommy's to be!

Ik heb nu sinds woensdag al bloedverlies, geen krampen, geen stolsels niks.. maar ben wel echt stresserig geworden hierdoor.. ben al naar de VK geweest, en die zei dat ze nu nog geen echo kunnen doen.. ( ben 7w & 4 dgn zwanger van 2e kindje ).. omdat het hartje nu nog niet hoeft te kloppen.. ik vond het maar vaag, want op internet staat dat het nu wel zou moeten kloppen.. het is nu wel minder, en niet meer helder bloed..

By mn vorige zwangerschap kwam ik pas met 6maanden erachter dat ik uberhaupt zwanger was.. en toen bleef ik gewoon ongesteld worden.. dus alles wat nu gebeurt is helemaal nieuw voor my.. ben nu zelfs misselijk enzo..

woensdag heb ik samen met me partner de eerste afspraak by de VK.. dus maar even afwachten..

Love, xje,
Kim
 
@ mamabeer2005

Wat raar zeg dat ze dat zegt Ik kreeg met 6 wk en paar dgn een echo en ze konden toen al een hartje zien kloppen, Vaag. Tegenwoordig doen ze zelfs ( bij mijn vk praktijk) al een vroege echt met 8 wk en dat doen ze echt niet omdat ze nog geen hartje kunnen zien kloppen neem ik aan.

Succes woensdag en ook ik heb bloedverlies gehad aan het begin.

Inmiddels bevallen van een kerngezonde zoon die nu vijf weekjes oud is.

Groetjes tamjo
 
De ene keer kun je het zien met 6 weken andere keer met 7 weken.

Was bij mij ook zo. kwam ik met 6 weken en toen moest ik de week daarop terug komen. Maar dat was in het ziekenhuis. Soms kunnen vk. het nog niet zien vanwege andere echo aparaten..

maar ik zou het gewoon vragen!

groetjes amanda
 
Terug
Bovenaan