Bruin ( oud bloed) verlies?

<p>Hè</p><p>Misschien niet zo.n fris onderwerp maar iemand die het volgende herkend?</p><p>Sinds maandag al heel licht bruin bloed/afscheiding ongeveer een half inlegkruisje per dag en niks bij afvegen. Had afgelopen donderdag m'n nod maar nog steeds geen bloed.??</p>

Dit was bij mij een dag of 3 zo, achteraf gezien bleek dit innesteling bij mij te zijn geweest. 
Heb het ook 2 keer gehad tijdens mijn ovulatie, maar lijkt me dat je due al gehad hebt.

Het kan wel zo lang. Ik had het ongeveer een week en vond het maar een rare menstruatie, maar het bleek achteraf ook de innesteling te zijn.

Oh oke, het blijft ook een beetje troebel maar mag geen naam hebben. Misschien van de week.maar even testen dan...

Hoi Daniek
Ik heb dat afgelopen weekend gehad. Het begon met een beetje licht roze. Daarna werd het chocolade kleur. En dat heeft geduurd in totaal 5 dagen. Daarna was het weg.  Geen tampon nodig gehad alleen inlegkruisje idd. Weet nu ook niet of dit mn ongesteldheid is geweest of ja wat zou het dan kunnen zijn? 

Ik twijfel nu ook om te gaan testen. Laatst al wel een keer getest en toen was die negatief. Durf het ook niet meer want al zo vaak negatief geweest. 

Nee herkenbaar, durf ook nog niet te testen.. je leest veel dubbele verhalen over wat het kan zijn. Bij mij is het overigens niet chocolade bruin maar echt heel licht. Net na het vrijen wel heel licht bloed erbij. Ik wacht denk ik nog tot na dinsdag of het doorzet en anders maar testje denk ik... Heb verder ook geen ongi of zwangerschapskwalen..

Terug
Bovenaan