Bruin ( oud bloed) verlies?

Nee ook dat heb ik niet. Zo irritant. Als ik er morgenvroeg aan denk zal ik weer eens een keer testen . Verwacht er toch niers van. Ik weet mn cyclus ook niet. Zit al een jaar op verschillende dagen . Van 38 tm 134 dagen dus geen touw aan vast te knopen. Ben al een jaar bezig voor een 2e. Ben pas bij ronde 7 nu. Dus dan weet je wel hoe lang een cyclus is . Verschrikkelijk  

Oh wauw dat is wel heel lang zeg! Ik ben in november gestopt met de pil voor een eerste kindje. Alle menstruaties wel binnen de 34 dagen en heel duidelijk bloed. Ik ga proberen tot donderdag te wachten met testen. Ook raar omdat ik totaal geen klachten heb... En jij al getest??

Ik vandaag mijn nod. Zag alleen net een heel klein beetje bruine afscheiding dus morgen denk ik maar ecen
kriebelbeestje wat een lange cyclus steeds zeg. 
Was dat bij jou eerste ook zo?
wij namelijk nu ook bezig voor 2e kindje. 2e ronde.

Getest. Negatief. Ben denk ik gewoon weer in mn cyclus dan. En zit dan nu op dag 10. Dus wie weet is mn eisprong al bijna. Ben gestart met teunisbloemolie en agnus cactus afgelopen maand en misschien dat ik daardoor nu een cyclus had van 34 dagen. 
Bij onze 1e was ik gestopt met de pil en gelijk zwanger. Kwam er pas achter na 4 weken. Testen waren steeds negatief. 2 x in die tussentijd overgegeven maar gaf niet gelijk de schuld daar aan. 

Hallo lieve dames,
ik heb een vraagje..
Ik zit vandaag op dag 10 na terugplaatsing. Vanochtend heb ik ddn testje gedaan en er was duidelijk een streepje te zien. Smiddags heb ik bruinverlies gekregen en werd steeds donkerder.
ik zit nu wel te twijfelen of ik nu wel zwanger ben of niet. Wat denken jullie?
groetjes

Hey hey, 
dankjewel voor je reactie! Ik heb sinds gister ook wat lichtbruinverlies. Ik snap niet of dit een begin is van mijn menstruatie of innesteling. Ik word er helemaal gek van. Zo onzekerheid.

Bruin verlies tijdens zwangerschap hoor ik heel veel en lees ik ook heel veel, zou me daar niet te druk om maken. Maar als het je geruststeld kan je de verloskundige alvast bellen met vragen! 

Terug
Bovenaan