Bruin slijm verlies

Hoi meiden kan iemand me mishcien geruststellen. Heb al 3 dagen een soort van ongi pijn gehad, wat normaal is eigenlijk, maar vanmorgen toen ik me afveegde had ik bruin slijm geen bloed ofzo, maar maakt me super onzeker. Heeft iemand dat van jullie ook gehad????????

hoi margot,
zolang er geen helder rood bloed bij komt is het schijnbaar niet erg. Buine afscheiding is namelijk oud bloed, misschien wel van de innesteling. Als je je onzeker voelt, moet je gewoon de vk bellen, die weten vaak wel hoe of wat.
Ik hoop voor je dat het hierbij blijft! Bij mij ging het hierna vorige maand helaas mis, maar dat hoeft het dus niet te betekenen. Er zijn vrouwen die hun hele zwangerschap blijven vloeien.
Veel suc-6.
Groetjes Amber.

de vk bellen heeft weinig zin.
je zult moeten afwachten.
zolang het geen bloed is, hoeft het niet erg te zijn.

pas bij helder bloed zou ik de verloskundige bellen!
afwachten dus...
sterkte!
Carina

hoi margot,
Ik heb op het forum zwanger zijn ook een oproepje geplaatst omdat ik hier ook twee dagen last van heb gehad, het maakte mij ook behoorlijk ongerust en onzeker.
Uiteindelijk is het bij mij na twee dagen gestopt en uit de reacties bleek ook dat meer meiden dit hebben gehad maar er niks aan de hand bleek.
Sterkte, ik weet hoe je je voelt!
Aapje

Ik kreeg vandaag de schrik van mijn leven toen ik even naar de wc ging op mijn werk.  Ik had bruinverlies en soms leek het ook wel te neigen naar rood...Ik heb in mijn pauze meteen mijn verloskundige gebeld. Aangezien ik volgende week woensdag mijn eerste echo zou hebben, heb ik gevraagd of deze misschien wat naar voren geschoven kon worden, omdat ik me toch echt wel zorgen maak. Het zijn steeds maar kleine beetjes, maar het baart me wel zorgen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik hier helemaal geen last van gehad. Dit wil natuurlijk helemaal niks zeggen, maar het voelt niet goed. Ik ben er nu al hartstikke gespannen en verdrietig over.  Het gaat nl. ook gepaard met een gespannen, pijnlijke onderbuik. Ik ben er bang voor... Ik weet nu al zeker dat ik vannacht geen oog dicht doe!
Hopen jullie met me mee dat het goed zal aflopen? Thanks!

Hoi Carina,

Gaat nu prima met mij ben nu inmiddels 9 weken en 3 dagen. Heb 31 juli mijn tweede echo blijft altijd spannend. Had na de vorige echo rood bloedverlies, maar dat kwam echt door die inwendige echo, want is na 1 keer afvegen niet meer teruggekomen. Viezen taal allemaal hahaha. Hoe gaat het nu met jou alles oke?

Groetjes Margot

Hoi Janneke,

Natuurlijk hoop ik met je mee dat het goed afloopt. Heb je de echo inmiddels gehad? Ik heb dit twee keer gehad, een keer foute boel, de tweede keer gaat het nog steeds goed. Ik weet dus hoe erg je geschrokken bent, ik was ook gelijk heel verdrietig en een beetje in paniek. Heel veel sterkte meid!!!

Liefs Katja

Terug
Bovenaan