Bruin slijm verlies

gelukkig margot!
ben blij dat je even laat weten hoe het gegaan is!

met mij gaat het ook goed. ben vandaag precies 8 weken. als de gyn het vorige week goed gezien heeft natuurlijk! maar dat zal wel.
ik heb behoorlijk wat last van klachten, dus dat helpt wel tegen de onzekerheid. ik krijg donderdag de 2de echo al.. en ik denk de week erna de 3de. ik mag namelijk wat meer ivm meerdere miskramen. de 10de week is het spannendst.. toen is ons gupje gestopt met groeien. dat is het verste dat we zijn geweest.. als we daar nu maar voorbij mogen!

het voelt nog steeds goed! en daar houd ik me maar aan vast.
liefs Carina

Van deze kant helaas een teleurstellend bericht: Ik heb een miskraam gehad. Dinsdagochtend zag ik dat ik helder bloed had verloren. Ook mijn krampen waren nog steeds aanwezig. Het voelde niet goed, dus heb meteen weer mijn verloskundige gebeld en mijn werk afgebeld. Ik kon 12u terecht in het ziekenhuis voor een echo. Gelukkig werd ik geholpen door een erg vriendelijke, professionele gynaecoloog. De uitslag kwam niet als complete verrassing, maar het maakte ons natuurlijk wel ontzettend verdrietig.
Het vruchtzakje was punt 1 al te klein voor een zwangerschap van 8 weken en er was geen vruchtje meer te zien. Deze was waarschijnlijk al afgestorven.
We hebben veel troostende gedachten, ookal blijft het zuur.
Zo scheelt het dat ik het vruchtje al niet meer kon zien. Het lijkt me super-confronterend als je een levenloos vruchtje kunt zien op de echo. Nu heeft mijn zwangerschap waarschijnlijk een valse start gehad en is al snel misgelopen.
Vertrouwen op je gevoelens en lichaam gaan niet meer op, dat heb ik wel geleerd. Ik voelde me nl. zo  zwanger als de pest. Dit was  puur door de hormonen die wel degelijk aanwezig waren. Heel bedriegelijk dus eigenlijk.

Mijn  vriend en ik blijven evengoed vertrouwen houden dat  die tweede echt wel  komt.  

Nu hopen we er (al) stiekem op dat de hormonen die nu nog in mijn lijf zitten positief werken voor een  snelle nieuwe zwangerschap. Een aantal maanden wachten om het te verwerken hebben we allebei niet nodig, daar hebben we het al over gehad.

Ik weet wel zeker dat ik met meer angst mijn volgende zwangerschap in zal gaan. Alle kleine krampjes zal ik als mogelijk risico voelen. Hoop dat ik snel het vertrouwen terug vind....Maar goed, laten we niet op de dingen vooruit lopen...

Bij deze  zal ik dit  forum dus verlaten...Veel plezier tijdens jullie hopelijk zorgeloze zwangerschap! Probeer er zoveel mogelijk  van te genieten!  

Janneke

Jeetje Janneke,

wat een vreselijk nieuws, vind t erg naar voor jullie.
Je klinkt wel sterk, hoop dat je wens uitkomt en dat je snel voorspoedig zwanger zult zijn van de tweede.

Sterkte,

liefs Beep3.

jeetje janneke!
wat een vreselijk nieuws! en wat gemeen he.. dat je lichaam nog zo de sugnalen afgeeft dat je wel zwanger bent.
ik kon de eerste keer de vk ook niet geloven toen ze zei dat het kleintje niet gegroeid was en ze ook geen hartje zag.

veel sterkte de komende tijd! wij hebben na de miskramen ook niet afgewacht.. als je er aan toe bent, er gewoon weer voor gaan!
dikke knuffel
Carina

Jeetje wat vreselijk zeg zulke berichten moet er niet aan denken dat het niet goed zou gaan. Janneke in ieder geval veel sterkte.

Carina jij ook veel sterkte bij de echo van de week laat je het wel even horen hoe het is geweest! Ik snap nog niet veel van dat MSN forum, want vandaar dat ik dat nog niet heb gedaan. Krijg wel alle berichten binnen, maar dat ga ik eens van de week uitzoeken.

Nou allemaal veder sterkte,

Margot

tuurlijk laat ik het weten donderdag.
misschien zelfs wel eerder, want ben de laatste 2 dagen een beetje onzeker geworden.
en ze hebben in het ziekenhuis niet voor niets gezegd dat ik dan gewoon meost bellen voor een echo.

dat msngroepje is niet zo heel moeilijk te volgen hoor. ik bekijk de berichten op de site, dus krijg ze neit in mijn mail. maar de site staat in mijn favorieten en dan bekijk ik het iedere keer als ik mijn mail ga lezen even.
het voordeel van zo'n groepje... is dat niet iedereen kan meelezen.
je kunt wat meer over jezelf vertellen zonder dat je bang hoeft te zijn dat een bekende het leest.

als je vragen hebt dan hoor ik het wel!
groetjes Carina

Janneke, bah vreselijk! Heel veel sterkte gewenst!

Margot, als je vragen hebt over het MSN forum dan mail je me maar mamamadelief@live.com. Dan help ik je even wegwijs. Als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt dan ben je er zo aan gewend.
En probeer maar gewoon lekker van alles uit. het geeft niets als je dingen fout doet!

Het is allang gezellig als je mee kletst.

Groetjes

Terug
Bovenaan