Bruine afscheiding (sorry..)

HUH dit heb ik nog nooit gehad!
Sinds afgelopen zondag ineens heel veel bruinige afscheiding! (Sorry voor het ranzige)
Herkent iemand dit?

Waarschijnlijk heb ik afgelopen weekend ook m'n eisprong gehad. Tenminste, met m'n laatste van de 10 testen testte ik vrijdag ineens een beginnend streepje. Heb geen nieuwe testen gehaald maar ben er vanuit gegaan dat dat zaterdag wel een rood streepje was geweest. Dus ik weet het niet zeker.

Ik zou eigenlijk 25 december m'n NOD hebben maar nu door de late eisprong waarschijnlijk pas de 30e ofzo.

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft!!

Groetjes Olivia

Ik ben nu zwanger van de tweede en het precies het zelfde als jou, zowel bij de eerste als bij deze zwangerschap! Dus het is mogelijk dat je zwanger bent.
Maar ja, het kan alle kanten op he...
Ik hoop het voor je!
Succes!

Hey.

Ik heb meestal een aantal dagen voordat ik ongi ga worden ook last van bruine afscheiding. Dat ik zwanger was van onze dochter had ik ook last van bruine afscheiding, dit bleek de innesteling te zijn, dus ja het kan inderdaad nog alle kanten op gaan. We hopen natuurlijk op een positieve test he?
succes.

Groeten van Miena.

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de afscheiding nog steeds, vind het wel raar hoor. Nooit gehad in deze 7 rondes..

Hoi Sjana bedoel je dat je bij die zwangerschappen ook deze afscheiding had? En was dat ook net na de vermoedelijke eisprong of later?
En had je het ook alleen toen je zwanger werd of ook in andere rondes dat je ongesteld werd?

Hoi Miena ik heb inderdaad ook al eerder gehad dat ik ongi moest worden en daarvoor bruine afscheiding kreeg. Maar als ik inderdaad nu net pas mijn eisprong heb gehad lijkt t mij wat vroeg voor een innesteling. Toch?

Nogmaals bedankt!! We wachten geduldig (NOT) af..

hallo allemaal

Ik heb ook altijd voor ik ongi wordt eerst een paar dagen bruine afscheiding.
Nu heb ik het vandaag weer maar volgens mijn berekeningen zou het pas op zaterdag moeten beginnen. Volgens mij is mijn cyclus   nog steeds van slag door de pil ook al ben ik nu 4 maanden gestopt. Wordt hier echt gek van.
marjolein

ik ken het niet maar ik zal voor je duimen dat het een innestelling is....
 (kon een plaatje van duimen niet vinden , haha) succes nog even deze paar dagen!!!!!

Hallo allemaal

Ben ik weer, snap het niet meer. Vanmiddag had ik bruin/roze afscheiding en nu heb ik niks meer. Nu maar afwachten of ik voor, tijdens of na dit weekend nog ongesteld wordt.
Het zou eigenlijk gewoon iedere maand meteen duidelijk moeten zijn en niet telkens die onzekerheid.
Of, kan ik met oud en nieuw een positieve test doen?? afwachten

Marjolein

Nou het is raar maar ik heb die donkerbruine afscheiding nog steeds. Vermengd met slijm, soms meer, soms minder (sorry voor de details). Ik snap er niets meer van. Heb wel eens een of twee of hooguit 3 dagen voor ongi een beetje donkerbruin bloed gehad maar nooit zolang (nu al 5 dagen). En als dit door moet duren tot de ongi a.s. maandag op z'n vroegst dan is het straks 9 dagen!! Wat ik wel weet is dat ik het erg ranzig vindt.

Wie heeft er wel eens innestelingsbloeding gehad? Duurde dat ook zo lang??

Terug
Bovenaan