Bruine afscheiding (sorry..)

Hey.

Wat een onzekerheid he, om gek van te worden.
Mijn innestelingsbloed duurde een dag en was echt maar een klein beetje.
Maar goed, bij iedereen is het anders, alleen 5 dagen oud bloed verliezen is denk ik wel erg veel voor een innesteling.
Hoop voor jou dat het toch een goed teken is.
Succes.

Groeten van Miena.

Hoi Olivia,

Toen ik vorig jaar december zwanger bleek te zijn had ik een paar dagen voor mijn NOD ook bruine afscheiding, dit heeft bij mij ruim een week geduurd. Al de keren dat ik ongi werd had ik ook bruine afscheiding, maar daar zat vanaf het begin ook rood bloed bij en toen ik zwanger was dus niet.

Het is in ieder geval geen innestelingsbloeding, want dan heb je roze afscheiding of een beetje rood bloedverlies hebben.

Dus meid, wie weet! Succes nog met wachten.

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2006 11:38:54'));

Hey.

Wat een onzekerheid he, om gek van te worden.
Mijn innestelingsbloed duurde een dag en was echt maar een klein beetje.
Maar goed, bij iedereen is het anders, alleen 5 dagen oud bloed verliezen is denk ik wel erg veel voor een innesteling.
Hoop voor jou dat het toch een goed teken is.
Succes.

Groeten van Miena.

Ik moet wel zeggen dat het wel elke keer een klein beetje is hoor. Nu had ik bijvoorbeeld sinds gisteravond niets en vanmiddag wel weer een beetje. Alsof het oud is en langzaam aan allemaal geloosd wordt ofzo. Vermengd met slijm.
Vind het nu wel ontzettend spannend worden allemaal hoor! Zeker omdat ik dit in de afgelopen 6 rondes nooit gehad heb.. Daarnaast heb ik juist helemaal geen vollere borsten (terwijl ik dat normaal juist altijd wel heb voor ik ongesteld moet worden!) dus hoe dat dan weer kan? Wat zit het vrouwenlichaam toch raar in elkaar..

Terug
Bovenaan