Bruine afscheiding

Hoi dames,

Nou, bij mij heeft de angst nu echt zijn hoogtepunt bereikt. Gisteren heb ik wat bruine afscheiding verloren. Naar het toilet gegaan en natuurlijk erg geschrokken. Nadat ik thuis was, heb ik gedouched en daarna nergens last van gehad. Vanochtend ook geen afscheiding meer. Ik heb ook geen last van krampen of pijn in mijn buik ofzo.

Ben zo bang dat het weer misgaat. Met 8,5 week een echo gehad en daar hebben we een kloppend hartje gezien. Eind van de week hadden we afspraak voor de 2e echo maar deze hebben we nu vervroegd naar morgenochtend. Konden vandaag niet terecht, was niemand voor de echo aanwezig.

Wie heeft er ook last gehad van bruinige afscheiding?

XXXX Sammy
 
Hoi Sammy,

Ik had gisteren ook ineens bruine afscheiding. Vanmorgen was het gelukkig weg maar ik word er ook erg onzeker van. Heb het ziekenhuis gebeld en mag ook morgen voor een echo. Heb al een echo met 6 wkn en 2 dagen gehad en het hartje klopte. Ben vandaag 7 weken. Heb al 4x een miskraam gehad dus ben erg geschrokken maar in het ziekenhuis zeiden ze zolang het geen rood bloed is moet je je geen zorgen maken.

Sterkte morgen bij de echo en laat even weten hoe het was?
Hoe ver ben je nu?

Groetjes,

Kim
 
HOi Kim,

IK ben nu 10 weken, dus al een klein stukje verder. Ben me gister rot geschrokken! Inderdaad, iedereen zegt dat je je niet al te druk moet maken als het maar geen rood bloed is, maar toch................... Heb nu 1x een miskraam meegemaakt, en liever niet nog een x......

Ik zal je morgen op de hoogte houden. Jij ook heel veel sterkte! We horen elkaar wel...

xxxx sammy
 
Toen ik ong 6 of 7 wkn zwanger was had ik ook een beetje bruin bloed. Dit kan een innestelingsbloeding zijn en hoeft echt niet op een miskraam te duiden. Ook ik heb voor deze zwangerschap een miskraam gahd dus ik weet dat je toch heel erg bang bent.Maar nu ben ik al 21 weken in verwachting. Dus maak je niet druk, zolang het niet meer word en niet helder is hoef je je niet echt veel zorgen te maken.

sterkte wendy
 
Hoi Wendy,

Dank voor je reactie. Ondanks dat het niet alle onrust wegneemt helpt het wel. Ik hoop dat morgen uit de echo blijkt dat alles oke is. Het kan dus wel blijkbaar...
JIj veel succes met je verdere zwangerschap.

xxxxx Sammy
 
he sammy

misschien kan ik je gerust stellen..
Ik had paar weken geleden ook een beetje bruinige afscheiding,en schrok er ook erg van.
Maar toen heb ik het bij de huisarts nagevraagd en die zeiden dat dat waarschijnlijk de periode is dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden...
Ik vond het logisch klinken en de volgende dag was het ook over.
Ik hoop dat ik je hiermee wat minder ongerust gemaakt heb..

succes verder!

groetjes sarah

 
Ik heb bij 6 weken bruine afscheiding gehad, dit duurde drie dagen. En bij 8 weken had ik het weer, dit duurde 5 dagen en er zaten echt bruine stukjes gestold bloed in. Ik was als de dood voor een miskraam, maar had geen kramp. Met 11 weken kregen we een echo en zagen we een inimini maar al helemaal compleet kindje dat druk aan het spartelen was. Ik begrijp de angst, zeker als je al eerder een miskraam hebt gehad! Maar het hoeft echt niks te betekenen...
 
Hoi,

Ik heb toen ik 7 weken zwanger was een paar keer licht (rood) bloedverlies gehad. Ben inmiddels ruim 40 weken zwanger... Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar bloedverlies betekent niet meteen dat het fout zit!

Succes,

Gea
 
Terug
Bovenaan