Bruine afscheiding

Ik heb al sinds week 16 (ben nu 23 weken) last van licht bloedverlies, soms licht rood en soms bruin. Heel vervelend. Maar de gynaecoloog heeft alles onderzocht en er is geen verklaarbare reden voor. Ik voel de baby goed bewegen en de echo zag er ook prima uit. dus het zal wel bij mijn zwangerschap horen. Maar goed, het blijft toch vervelend, had het liever ook niet.
 
Hallo

Momenteel ben ik in de 6de week van mijn prille zwangerschap (de tijd gaat zo traag...). Toen ik vorige week vrijdag naar de dokter ging zei de dokter me dat - indien ik nu wat bloed (licht roze of bruin of rood) ging verliezen, ik me niet meteen zorgen moest maken...
En zaterdag, patat, een druppel rood bloedverlies en dan niets meer. Nu heb ik soms nog een klein bruin draadje in mijn afscheiding... En ik was ook ongerust.

Mijn zus vertelde me dat zij bij de zwangerschap van haar oudste dochter HEEL haar zwangerschap bruinverlies heeft gehad.

Dit stelde me nog meer gerust,... maar ik ga natuurlijk pas echt geloven als ik 24 maart op de echo een hartje zie kloppen...

Maar alleszins iedereen veel succes,

Elke
 
Terug
Bovenaan