Bruine afscheiding

Het is niet echt een smakeljk onderwerp.
Maar ik werd vanochtend wakker en ik had bruine afscheiding , heb de voedvrouw gebeld en die zegt dat het oud bloed is.
Ben nu 9 wken zwanger....Ben een beetje ongerust..

Hebben jullie dit ook gehad misschien?
 
Hoi 2 wondertjes,

Ik had dit laatst ook toen ik wakker werd. Mijn vk zei ook dat dit oud bloed was maar om me gerust te stellen mocht ik naar het ziekenhuis voor een echo. Daar bleek dat ik net 7 weken was ipv 9 wat ik zelf dacht.Maar er klopte een mooi hartje. Die mevrouw vroeg of we de afgelopen 3 dagen seks hadden gehad, maar dat was niet zo. Toen zei ze dat dat ook de innestelling kon zijn geweest.
Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.

Liefs Nancy
 
Ik heb het ook gehad toen ik zwanger was van de oudste. Met tien weken ook bruine afscheiding. Raakte helemaal in paniek (had net daarvoor een miskraam gehad) en ben meteen naar de spoedafdeling gegaan van zkh. En er bleek niks aan de hand gelukkig. Misschien kan je toch een vervroegde echo krijgen??
 
Hallo meiden

Ja ik heb contact opgenomen met de verloskundige en die verteld dat ik gewoon ff af moet wachten.
Maar gisterenavond was het wel rood ..Maar nu deze ochtend is het wel weer bruin dus ik zit egt in dubio....Ik heb al een echo gehad en alles zag er goed uit en de hartjes kloppen...

Ik wacht het ff af vandaag en dan als het morgen nog is dan trek ik weer aan de bel..

Bedankt voor de reacties.....

 
Hoi hoi,

Ik had afgelopen maandag ook bruinige afscheiding met wat slijm, ik schrok ook enorm, maar kon me herinneren dat ik het met mijn zoontje toen ook had gehad, alleen met 10 weken. Nu 2 dagen later heb ik nergens meer last van, dus ga ervan uit dat het oud bloed was.

Probeer je niet al te druk te maken, blijft het aanhouden en wordt het helderrood dan zou ik even contact opnemen met je VK.

Groetjes
Angel
 
Ik ben naar het ziekenhuis gegaan want daar kon ik gelijk terecht en vanwege een tweeling moet ik zoiezo in het ziekenhuis lopen .
Ze hebben een inwendige echo gemaakt en ze maken het allebei goed de hartje kloppen en ik was weer helemaal blij ....En ze konden zien waar het bloed vandaan komt en het is gewoon oud bloed...

Groetjes peggy
 
Hoi 2 wondertjes,
Ben nu ook 9 weken en 4 dagen zwanger heb ook licht bruine afscheiding.
Maak me net zo ongerust als jou maar mijn verloskundige zegt dat de kans dat er iets mis is klein is.
Heb afgelopen maandag een echo gehad en mijn babypupke was goed gegroeid hartje klopte regelmatig en hij/zei bewoog al.
(Heel schattig met de voetjes)
Ik heb vrijdag weer een echo gelukkig maar dat duurt nu best lang!
Ik hoop dat we allebei geluk hebben en dat er niets aan de hand is!

Liefs Pupke
 
Terug
Bovenaan