bruine afschijding

Hoi,

Het kan (nog) een innestelingsbloeding zijn. Of misschien een gesprongen bloedvaatje in de baarmoeder(hals)mond. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik twaalf weken lang elke dag bruin bloed verloren en dan praat ik over druppels. Erg frustrerend, want elke dag dacht ik dat het misging. Nu (5 weken) heb ik in de week van menstruatie ook bloed verloren. Maar de test is behoorlijk positief.

Good luck!
 
Hey hoi
Ik ben 9 weken zwanger en ik had de afgelopen dagen ook bruine afscheiding.Je moet gewoon kijken als het meer word en je krijgt nog buikpijn enzo erbij,dan zou ik wel even naar de dokter gegaan.Bij mij is het vandaag afgelopen,dus ik hoop dat jet zou blijft.Maar ik ben net zoals jij ook onzeker ,hoor.Veel liefs Ilse
 
Je blijft een positieve test krijgen, nog twee weken nadat je vruchtje is afgestorven.. Houd hier rekening mee, ik wil geen boeman zijn, maar bij mij had ik na bloedverlies ook een positieve test en toch niet meer zwanger. Bel gewoon even je huisarts of VK.
 
Hoi Dian,
Bruin is oud bloed.
Heb je misschien daarvoor gemeenschap gehad? Het kan nl. voorkomen dat tijdens de 'sex' de baarmoedermond is geraakt en daardoor wat is gaan bloeden.
Vertrouw je het niet, dan gewoon je VK bellen hoor! Succes!
 
Hai,

Ik zou het toch even laten checken. Ik had zelf bij deze (tot nu toe succesvolle) zwangerschap een beetje beige afscheiding. Omdat ik 2 miskramen achter de rug heb, schrok ik me naar. Maar de kleur was minder ongesteldheid-achtig, dit keer, lichtbruin/beige.

Een (nieuwe) huisarts zei me af te wachten. Dat heb ik maar gedaan hoewel ik vreselijk ongeduldig en onzeker was. Ik wilde het liefst even een echo laten doen. Misschien is dat voor jou een idee? Ik heb me laten ompraten door de arts maar mezelf later voor gek verklaard... Ik had veel rustiger geslapen als ik meteen had geweten waar ik aan toe was.

Maar... na een week was het bij me over, misschien iets meer dan een week, en bleek het inderdaad een ander soort afscheiding te zijn.

Dus... het zegt niets, maar wil je het weten bel dan gewoon je huisarts en laat je niet afschepen zoals ik.

Succes
 
Terug
Bovenaan