bruine derrie hihi

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

zit nu in ronde 2.
eerste ronde een cyclus van 42 dagen nu tweede ronde na 33 dagen dacht ik dat ik ongi moest worden en heb ik sinds gister alleen maar een beetje bruine vloed in plaats van witte vloed.
iemand enig idee?
alvast bedankt
gr shirley

Moet eerlijk zeggen, ik heb het deze ronde ook! Hoef pas volgende week ongi te worden maar heb nu al bruin verlies.......................mmmm, vreemd!
Ben nieuwsgierig naar de reacties maar kan je dus ook niet verder helpen!!
Sorry!

Ik moest eigenlijk gister ongesteld worden (test was negatief) maar had   2 week geleden ook bruine slijmsmurrie en ook erg benieuwd wat het zou kunnen zijn....kan jullie dus niet helpen maar hopelijk heeft iemand een antwoord voor ons.

Vreemd zij we he?!

Ik heb 3 weken geleden ook alleen maar last gehad van bruin slijm(oud bloed, denk ik) Nu werd ik afgelopen weekend inenen hevig ongi..Ik weet nou echt niet wat ik van dat oude bloed moet denken..

maar hoe lang hebbeb jullie er last van gehad en hadden jullie ook buikpijn van te voren.
het is namelijk vlak voor dat ik ongi zou moeten worden!!
gr shirley

ja, heb heel erge buikpijn gehad, en niemand weet wat het is. Gyn niet en chirurg niet. Dachten aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap vanwege heftige pijn of een blinde darm ontsteking. Buikpijn is nu weg maar wel bruine afscheiding.................zit in ronde twee!

hoi rimke,
heb je al een test gedaan? en hoe lang heb je dat bruine al?

Terug
Bovenaan