bruine derrie hihi

Ja, heb nu drie testen gedaan maar de laatste dateert van 2 weken geleden, zou ip komend weekend ongesteld moeten worden. Heb nu ongeveer drie dagen last er van..........lijkt mij op oud bloed, maar zat net al zelf te denken, ik ga er nog even een testje tegen aan smijten. Heb er net 9 via matcare besteld dus kan met een gerust hart gaan testen......hou ik er nog 8 over. Hoe lang ben jij gestopt met de pil??

we zitten nu in ronde 2 net als jij!!
heb alleen zelf nog maar 1 test doen dus...
gr shirley

negatief....nou ja, wacht maar gewoon af tot ik ongesteld ben. Ben wel vandaag met teunisbloemolie en tarwekiemcapsules en monnikspeper begonnen, allemaal om te cyclus weer wat te reguleren........heeft even nodig na 15 jaar pilgebruik..........denk dat mijn hele systeem wat wakker geschut moet worden en hoop dat deze middeltjes helpen!
Welterusten voor zometeen!!!

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 21:48:38'));

negatief....nou ja, wacht maar gewoon af tot ik ongesteld ben. Ben wel vandaag met teunisbloemolie en tarwekiemcapsules en monnikspeper begonnen, allemaal om te cyclus weer wat te reguleren........heeft even nodig na 15 jaar pilgebruik..........denk dat mijn hele systeem wat wakker geschut moet worden en hoop dat deze middeltjes helpen!
Welterusten voor zometeen!!!

hey
wou even vragen waar kun je die teunisbloemolie enzo krijgen gewoon bij de drogist ofzo

groetjes denkertje

Hoi hoi,
Ik heb zelf geen last van bruine afscheiding voor mijn ongi, wel een paar dagen erna.
Ik vroeg me af welke van de teunisbloemolie, monnikspeper of tarwekiemcapsules nu is voor het stimuleren van je ovulatie en welke is voor het regelmatig maken van je cyclus? Ik heb 9 jaar de pil geslikt en zit nu eind ronde 7. Ik heb tussen afgelopen zaterdag en 1 augustus mijn nod omdat ik steeds onregelmatiger wordt.

Liefs,

Sara

Ik heb ze inderdaad gehaald om mijn cyclus wat regelmatiger te laten zijn en de kwaaltjes als PMS wat minder te laten worden. Ik heb ze gekocht bij een reform huis, maar ik zag dat de Etos ook teunisbloem olie heeft, staan bij de foliumzuur tabletten. Weet niet of het gaat helpen maar ik heb er goede berichten over gelezen. Baat het niet, dan schaadt het niet. Toch!?

Hee meiden, ik ook! Bruine derrie, haha. Sinds maart is mijn Mirena eruit. Ik ben daarvoor 12 jaar aan de pil geweest geloof ik. Anyway, er gebeurde helemaal niks, ik werd maar niet ongesteld. Begin juni een kuurtje primolut gedaan, toen 2,5 nep ongesteld daarvan. En daana gebeurde er weeeer niks! Om gek vn te worden. En nu sinds 3 dagen bruine afscheiding. Niet veel, maar wel erg bruin, haha. Wat is dit nu? Ongesteldheid/ begin van toch een cyclus? En heb ik nou een eisprong gehad? Ik durf niet zo goed naar de huisarts want hij heeft al eens gezegd dat ik gewoon moet wachten... Weet 1 van jullie al meer?

Terug
Bovenaan