Bruine ogen

A

Anoniem

Guest
Hey hoi!

Hebben jullie kindjes al bruine ogen? Mijn man heeft blauwe ogen en ik bruine, dus ik ben heel benieuwd wat het wordt. Hij is nu 2,5 maand en ik zie nog niets bruins in zijn ogen, maar ik vroeg me af of dat nog kan komen?

Groet Trea

Hoi, ik weet niet precies wanneer het definitief is maar volgens mij kan het nog wel een paar maanden duren. Ik heb ook bruine en mijn man blauwe. Mijn oudste heeft echter groengrijze ogen gekregen. Waar dat vandaan komt...? Ik ben benieuwd wat deze gaat krijgen.

gr. Anne

hallo

de ogen van Enes kleuren mee met zijn kleding. Echt raar. als hij blauwe kleding aan heeft zijn ze meer blauw, bij groen meer groen en laatst had hij een donkergrijze shirt aan en toen waren ze ineens veel donkerder van kleur. het is echt een kameleon. ik heb zelf groene/bruine ogen en mijn man bruine (mijn ouders hebben beide groene ogen maar mijn broertje heeft weer  fel blauwe ogen. ik denk dat niemand ooit zulke fel blauwe  ogen gezien heeft!)

doeeg

Het komt zelfs voor dat kinderen pas met 2 jaar de definitieve kleur ogen hebben.

hoi hoi

sverre nu 3,5 maanden heeft blauwe ogen pappa heeft donker bruine ogen en ik blauw. komt aan mijn kant voor van men moeder hebben allen blauwe ogen en mijn vader donker.

zelfs mijn nichtje 2.5 jaar donkere moeder en blanke pa en blauwe ogen zo'n knap ding om op te eten hahaahahhahah.

nou doei doei lucy

hoi hoi

sverre nu 3,5 maanden heeft blauwe ogen pappa heeft donker bruine ogen en ik blauw. komt aan mijn kant voor van men moeder hebben allen blauwe ogen en mijn vader donker.

zelfs mijn nichtje 2.5 jaar donkere moeder en blanke pa en blauwe ogen zo'n knap ding om op te eten hahaahahhahah.

nou doei doei lucy

hoi hoi

nou doei doei lucy

Hoi,

mijn man heeft groene ogen, ikke bruine,
onze oudste heeft bruine ogen
Lieke (de oudste van de tweeling) heeft blauwe ogen
Nick (de jongste van de tweeling) heeft groene ogen
Dus hebben we van alles wat.

Luuk (de oudste) is blond
Lieke is rossig
Nick heeft donker haar.

Tja een gezin, met alle soorten en maten qua uiterlijk.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan