Bruine ogen

Hoi hoi,

Ja, ik ben ook zo benieuwd wat voor kleur ogen ze krijgt: het is nog zo'n onbestemd kleurtje.

Mijn man heeft bruine ogen, ik heb grijsblauwe ogen, Cas (grote broer) heeft grijsgroene ogen, Niek (grote broer) heeft bruine ogen.
Dus ben benieuwd wat voor kleur ogen ze krijgt, soms denk ik weleens dat er wat groen in gaat komen....

Groetjes Renata.

Weet iemand wanneer de kleur definitief is???

Iris is nu ruim 2 maanden oud en ik ben reuze benieuwd...

Ikzelf heb grijs-blauw-groene ogen, en die kleuren vaak mee met mijn stemming en met kleding (als ik paars draag zijn ze meer groenig, als ik helblauw aanheb zijn ze meer grijs en als ik zwart draag zijn ze  meer blauwgrijs).

Haar papa heeft hele mooie donkere bruine ogen.

Oma van papa's kant heeft  bruine ogen
Opa van papa's kant heeft grijsgroene ogen
Papa's zus  heeft grijze ogen

Oma van mama's kant helderblauwe ogen
Opa van mama's kant grijsblauwe ogen
Mama's zussen allebei helderblauwe ogen
Mama's broer groene ogen

Dus het kan echt alle kanten opgaan... Nu lijkt het af en toe donker grijs-blauw, maar soms zit er ook een zweem groenig of bruinig in... dus ik ben reuze benieuwd...

Esther

hai,
Roef heeft vanaf de geboorte al hele donkerbruine ogen. iedereen zegt dat ook": poeh, jee, wat een donkerbruine ogen.
Ýk weet dat de kleur nog heel lang kan veranderen, maar ik dacht dat de meeste baby's vanaf de geboorte blauwe ogen hebben, toch??
Ik hoop nl. een b-tje dat ze zo bruin blijven, ik kom uit een echte blauwe ogen familie, dus ik zou bruin wel weer leuk vinden.
Groetjes Annemarie

Hoi hoi,

Het zou inderdaad zo zijn dat alle babytjes blauwe ogen hebben.
Mijn zoontje is nu 2jr en 2mnd. En sinds 2 of 3 maanden zijn zijn ogen ineens naar groen/grijs gegaan. Dus ik heb geen flauw idee wanneer het definitief zou moeten zijn. Ik hoop alleen dat 1 van de meisjes blauwe ogen houdt!!

Groetjes Bertine

Mijn eerste had tot een maand of 2 a 3 blauwe ogen en toen kreeg hij van die bruine vlekken erin....toen waren   ze egaal bruin

Mijn tweede is met bruine ogen geboren....althans toen ik voor het eerst goed ging kijken naar haar oogkleur in het licht waren ze al bruin en dat was in de eerste dagen naar haar geboorte.

gr mama van MD en JA

Terug
Bovenaan