Bruinig slijmpropje in een lading gewone afscheiding???????

Hoi Sara,

Helaas kan ik je hier geen echt antwoord op geven. Mijn cyclussen variëren tussen de 32 en 42 dagen, was ook al zo voor ik de pil slikte. Ik weet niet anders dan dat ik zonder pil onregelmatige cycussen heb. Maar langer dan 42 dagen is hij nooit geweest.

Om nog even terug te komen op je vraag. Het komt wel eens voor, maar heel zelden dat een vrouw niet voldoende hcg hormoon aanmaakt voor een positieve test, maar dus toch zwanger is. Een kennis van ons had dat. Zij wist eigenlijk zeker dat ze zwanger was aan hoe ze zich voelde, maar de huisarts zei dat ze dan toch echt een positieve test moest hebben. Uiteindelijk is er na 4 maanden een bloedtest gedaan en daaruit bleek dus dat ze inderdaad zwanger was. Ze heeft 3 kinderen en bij alle drie was het hetzelfde, dat ze geen positieve normale test kreeg.

Ik wil je dus absoluut geen valse hoop geven. Of je lichaam zomaar een cyclus over slaat weet ik niet. Zou best kunnen denk ik. Als je dadelijk na 64 dagen nog niet ongi bent geworden en nog altijd negatief test lijkt het me  verstandig om je huisarts te raadplegen.

Succes nog met afwachten in deze onzekere tijd. Het is toch altijd heel vervelend als je helemaal niet weet waar je aan toe bent. Ik duim voor je dat je snel zwanger zult zijn!

Groetjes,
mv Tijs

Hallo Leeuwtje,

Ik heb even met jullie meegelezen en las dat jij 6 dagen lang bruinverlies hebt gehad toen je zwanger was. Nu heb ik vaak last van bruinverlies voordat ik ongesteld moet worden, soms begint dat al 10 (!) dagen voor mijn menstruatie, maar meestal zo vanaf 5 dagen en soms 3 dagen vantevoren. Ik maak me er nogal zorgen over en de huisarts kan me ook niet echt zeggen waar dat vandaan komt. Hij zegt alleen dat sommige vrouwen dat hebben en dat je dat niet hebt als je zwnager bent...
Maar nu lees ik dat jij dat wel had?
Had je wel vaker bruinverlies voordat je ongesteld moest worden en zoja hoe lang vantevoren?
Elke keer als ik weer bruinverlies heb ben ik weer teleurgesteld want dan denk ik dat ik dus niet zwanger ben/kan worden.

Wij zijn bijna een jaar bezig, nog 1,5 maand en als het dan nog niet gelukt is gaan we de mesiche molen in...

Ik hoop dat je me nog wat meer antwoorden kunt geven.

Groetjes Hopey
ps: ik zou eigenlijk afstand nemen van dit forum, maar lukt me nog niet helemaal...

Hallo Hopey

Ik las je verhaal ik heb dit altijd gehad meestal 3 dagen van te voren.Ik heb twee gezonde kinderen op de wereld gezet en 4 miskramen gehad waarvan twee hele vroege. Bij mijn dochter heb ik 5 dagen bruinverlies gehad en toch zwanger bij mijn zoon helemaal niets. Bij mijn miskramen 1 keer niet  en 1 keer wel van die andere twee weet ik het niet meer. Dus ja je kunt wel zwanger zijn het zijn resten van de vorige menstruatie maar ik dacht ook altijd gelijk dat het mislukt was en was dus heel blij toen ik het niet had want toen was ik zwanger.  Maar toch heb ik  met dat  bruinverlies ook  een gezonde dochter gekregen. Dus het kan wel dat je gewoon zwanger bent met dat bruinverlies.

Succes
Lies

Hoi Hopey,

Ik heb nagenoeg altijd last van bruinverlies voor ik ongi word. Het verschil met toen ik zwanger was, was dat het echt alleen bruinverlies was. Anders zit er al heel snel heel donkerrood bloed bij en dat was toen ik zwanger was niet. Zoals Lies ook al zei is het bruinverlies oud bloed van je vorige ongi.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi mv Thijs,

Bedankt voor je reactie. Ik zal dus gewoon af moeten wachten of ik binnenkort ongi word of niet. Mijn HA is nogsteeds op vakantie en er staat niet genoteerd wanneer hij terug is. Misschien bel ik over 1,5 weken toch de waarnemer....

Groetjes,

Sara

Maar waarom komt dat oude bloed er dan pas zo laat uit?
Als mijn ongesteldheid over is, dan heb ik t/m de eisprong NOOIT bruinverlies, hoe kan dat dan dat dat er zoveel later pas uitkomt?
Ik denk zelf steeds dat mijn baarmoederwand al heel vroeg begint met het afstoten van mijn baarmoederwand(of slijmvlies), en ik ben bang dat er dan niets meer kan innestelen...
Dat laatste heb ik zelf bedacht, maar mijn huisarts zei dat van het afstoten van de baarmoederwand.

Ik ben nog niet 1 keer zwanger geweest helaas, ook geen (vroege) miskramen (voor zover ik weet).

Heeft iemand van jullie ook al 10 dagen ofzo voor de menstruatie al bruinverlies gehad? En dan elke dag wel een beetje?
Want vanaf dat het bij mij begint, heb ik het elke dag wel wat en dat wordt dan heeel langzaam meer totdat ik ongesteld wordt.
Het rare is dat ik meestal al vanaf een paar dagen na mijn eisprong gevoelige borsten krijg, en ik dat nu nog nauwelijks heb, terwijl mijn eisprong al een week geleden is. Ik vraag me dan af of het een hormonale kwestie is misschien?

Maar goed om te horen dat er vrouwen zijn die ondanks bruinverlies toch zwanger zijn geraakt!

Groetjes Hopey

Hello allemaal,

Ik heb zelf na het laatste bruine propje geen bruiverlies meer gehad, gelukkig.. Dit verloor ik ongeveer 7 dgn na mijn ei...... Ik ben zelf ook benieuwd naar wat het zou was, was het nou een nasleep van mijn vorige ongi of toch een innesteling?? Momenteel zit ik op de dag 29 van mijn cyclus, maar ik heb ook al een cyclus van 31 en 33 dgn gehad, die laatste houd ik dus maar aan en dan zien we aankomend weekend vanzelf wel..... Spannend!!!
Ik heb eigenlijk verder geen klachten en/of kwaaltjes, dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, al heb ik toch wel een beetje hoop!!

Ik hoop voor iedereen met bruinverlies zonder bloed, dat ze zwanger is, ik ga heel hard duimen!!

xxxxxx Es

Terug
Bovenaan