bruinige afscheiding

hee jolanda ook ik heb nu twee  weken last van bruine afscheiding en druppel helder rood bloed verloren heb mijn huisarts gebeld en die heeft een afspraak gemaakt met de gynecoloog en de volgende dag mocht ik een echo maken   ik was 7 weken zwanger   wat de gynecoloog kon zien was een leeg vrucht zakje en daar naast een bloed prop dus bij mij is het niet goed wacht nu op de miskraam die nog moet door zetten 2 februarie mag ik weer terug komen   dus als ik jou was zou ik je huisarts bellen voor een versnelde echo meid laat je niet langer in spanning houden en sta er op dat je die echo wil hoop   voor jou dat het goed is veel liefs eppie

Hoi,

Ik heb dat ook gehad toen ik 6-7 weken zwanger was,
wat een paar dagen bleef aanhouden.
Bij mij was het gewoon een innestelingsbloeding en
verder niks aan de hand. Maar heb ook uit bezorgdheid
de verlosk. gebeld hoor.
Hoop dat je snel meer zekerheid hebt!!

xx Syrah (29 wk)

Hallo,

Ook ik heb rond de 8 weken bruine afscheiding gehad wat zelfs over ging in echt bloedverlies (helder rood).
Was meteen in paniek natuurlijk en ben meteen naar de dokter gegaan voor een inwendig onderzoek, omdat dat de enige manier is dat ze wat voor je kunnen betekenen. Als je baarmoedermond nl nog gesloten is is er niets aan de hand.
Wel moest ik in de gaten houden of er stolsels meekwamen. Na 2 dagen is het bloeden gelukkig gestopt en nooit meer teruggekomen. Uiteindelijk bleek ik dus een innestelingsbloeding te hebben.
Het is bij mij helemaal goed gekomen, dus maak je niet te veel zorgen.
Ben inmiddels 34 weken zwanger.

Veel succes en je kan altijd je verloskundige bellen als t je niet lekker zit want daar zijn ze voor!

Groetjes Linda (34 weken zwanger 1e kindje)

Hallo Jolandaatje,

Ik zit in het zeflde schuitje, dus ik voel helemaal met je mee!!!!
Afgelopen vrijdag 1 keer een druppel bruin bloed in de toilet en een keer met afvegen wat bruin/rosig op het papiertje, zaterdag en zondag niets en nu vanaf maandag de ene keer wel en de andere keer niets te zien. Het gaat bij mij vooral bij het afvegen wat verkleurd op het apiertje en soms een druppel bruin in het toilet. Ik mag aankomende donderdag om 12 uur voor een echo en ben kapot van de spanningen.
IK ben nu voor de 3 e keer zwanger en de vorigge zwangerschap is bij 9 wk in een miskraam geindigd en toen begon het ook zo met af   en toe bruinige afscheiding, dus je snapt dat ik me zorgen maak.
Maar zoals je kan lezen van de andere meiden kan het ook heel anders. Ik had gelezen zolang het bruin blijft heb je meer dan 50% kans dat het goed afloopt. Dus we duimen voor elkaar!!!
Laat je het me weten hoe het is gegaan?
GR Helen (mama van Emily 13,5 mnd, ong 5 wk zw 2e kindje)

hallo,

ik ben op dit moment 6 weken 4 dagen zwanger en sinds gisteren heb ik last van bloedverlies. als ik naar de wc ben geweest en ik veeg me af dan zit er bloed op het wcpapier. ik plas dit niet mee ook heb ik een ongi gevoel. vanmorgen evne de vk gebeld want ik mag pas 24 februari komen en die zei dat het te maken kan hebben met dat je normaal nu ongesteld zou moeten zijn en dat je lichaam daar dan zo op reageert. zolang ik neit erger ging bloeden of ik niet bloedklonten zou verliezen kon het geen kwaad, maar ik zit er best mee en hoop dat alles goed blijft gaan. dit is ons 2e kindje en tijdens mijn eerste zwschap heb ik er geen alst van gehad. o laat het aub allemaal goed gaan.

groetjes van yvonne

Beste jolanda,

Ook ik heb 5 weken aan een stuk buirne afscheiding gehad.
Een echo gehad met 8 weken waarop alles er goed uitzag.
Maar gerust ben je dan toch niet.
Zat elke dag te wachten tot het bruin rood werd.
Heb ook een aantal miskramen gehad dus daar denk je dan meteen aan.
Maar ondertussen ben ik 23 weken zwanger en alles gaat perfect.
Bij mijn miskramen had ik geen afscheiding en bloed en ging het toch mis.
Nu dus 5 weken afscheiding en alles zit er perfect uit.
Bij mijn vorige (goede) zwangerschappen had ik ook nergens last van maar elke zwangerschap is toch weer anders.
Dus geen paniek, maar zekerheid door een echo is toch het fijnste.

Succes met je zwangerschap

groetjes mery

Terug
Bovenaan