brusje...

Hoihoi,

wij zitten stiekem (?) af en toe al te denken over een brusje voor ons meisje (broertje of zusje dus), maar tegelijkertijd vraag ik me af hoe we dat klaar moeten spelen.... er zitten maar 24 uren in een dag. Vandaag heb ik Rêve naar de creche gebracht en met een kindje is dat best te doen, maar met twee of zelfs drie of meer????? pffff lijkt me heel erg zwaar. Hoe vinden jullie dit? En blijft er nog wel aandacht voor nummer een als er een nummer twee of drie is?? Ik heb zelf en een broer en een zus, vind het geweldig, en zou het ook voor Rêve leuk vinden, dan is ze niet alleen met/tegen haar ouders hihihi

mama van Rêve

Hoi,

Ook wij denken met regelmaat aan een "brusje" voor Kay. Hoe zou het zijn, hoe reageerd hij er op en hoe zullen ze het later samen hebben.
Een kindje erbij zal zeker weer meer plannen zijn en regelen, maar zoals het met alles is wen je daar ook wel weer aan. het is immers zoveel ouders voor ons gelukt!

Eind dit jaar gaan wij weer eens langzaam aan  beginnen (alsof je langzaam kunt beginnen, maar goed haha). Hopelijk gaat het weer zo voorspoedig als bij Kay, maar dat weet je natuurlijk nooit vantevoren..

Esmé mv Kay

Hahahaha.

Ik had hier net een nieuwe topic over geopend.
Ik wil ook wel een tweede.

Gelukkig zijn er nog meer moeders die het zo voelen.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

hi dames,
wij willen ook een brusje, mijn man liever een zusje, en mij maakt het niet uit.
Een zusje zou leuk zijn maar een broertje lijkt me ook leuk voor haar.
Alleen moet ik er wel iets voor doen, en laat ik even zeggen dat die zin echt heel ver te zoeken is.
Ik geef borstvoeding, misschien dat het daar een beetje mee te maken heeft, maarhet is niet zo dat we het helemaal nog niet hebben gedaan, en de keren dat we het hebben gedaan vond ik het ook wel fijn, maar pfff, ik ben blij als ik 's avonds in bed lig.
Gister poging gewaagd, lekker gedoucht, kleine lag in bed, wij even later ook.
Gaat kleintje pruttelen en niezen enzo, ja daaaaaaaaaag zin, ik kan me dan echt niet met de sex bezighouden,hoor.
Mannetje begrijpt het niet zo goed, van redelijk naar helemaal niks tot erg weinig is misschien ook niet te begrijpen.
X

Ik herken dat van Kiekje helemaal. Bij ons ook weinig actie wat dat betreft. Ik ben blij als ik in bed lig en kan slapen. Wij zitten ook wel een beetje al te denken aan een 2e maar moet er nu nog niet aan denken. Maar het lijkt me wel erg gezellig voor Marissa een broertje of zusje erbij. Maar dan zou ik zowieso wachten met beginnen tot na haar 1e verjaardag (juli). En ze zit in een spreidbroekje eerst ook maar eens afwachten hoelang dat gaat duren.

hoi meiden,

Ja bij mij begint het ook te kriebelen. Helaas is het nog niet verstandig. Ik heb zwangerschapsvergiftiging gehad dus mijn lijf heeft het erg zwaar gehad. Even een jaar rust lijkt me daarom heel goed.
Bovendien wil mijn man (nog?) niet. De eerste weken vielen zo tegen, mede door de staat waarin ik verkeerde, dat hij op dit moment zegt dat hij niet nog een wil. Ik denk wel dat hij nog bijtrekt hoor, hij begint Emma steeds leuker te vinden. Met zo'n hele kleine baby heeft hij niets  zei hij altijd en ik dacht dat dat wel zou bijdraaien als we er zelf een hebben. Maar nadat hij haar 2 keer een fles en 2 keer in bad had gedaan vond ie het allemaal zoveel tijd kosten. En ik was zeker niet op mijn best dus dat botste best wel.  
Dus....nog even niet. En eerst een kg of 20 afvallen want dat is blijven hangen na de zwangerschap

groetjes, Diane  

het is erg zwaar. ik was zwanger toen Lior 7 maanden was en soms weet je echt niet waar je de tijd vandaan moet halen. MAAR, het heeft ook enorme voordelen. Als ze dicht op elkaar zitten is het heel erg zwaar maar laten enorm gezellig, als je wat langer wacht dan is het wat makkelijker qua tijd maar dan heb je weer last van jaloezie, en als je nmog langer wacht heb je hulp van je oudste en kunnen ze misschien later niet zo leuk met elkaar spelen. Ovral zitten dus voor en nadelen aan dus het beste is te doen waar jij je lekker bij voelt; als het kriebelt, lekker doen! :)
liefs Stephanie

Wij hebben dus 3 prachtige dochters! Er zit steeds 3 jaar tussen. Ik had ze graag wat dichter op elkaar gehad   (2 jaar max) en dat was ook  gelukt, als ik geen miskramen had gehad.

Moet wel zeggen dat ik het wel steeds makkelijker vind worden met de meiden, ik maakl me lang niet meer zo gauw druk om iets! En wat betreft extra zwaar ofzo, ik merk tot nu toe weinig verschil met 2 of 3 kindjes, alleen vreselijk veel was!1 (en als ik ergens een hekel aan heb...)

Maar goed, wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je het niet altijd zo kunt plannen als het jou het beste lijkt. Ik vind het nog steeds jammer dat ik miskramen heb gehad, maar aan de ander kant: dan hadden we Céline en Marin niet gehad!

Terug
Bovenaan