brusje...

Hallo allemaal,

Fijn te lezen dat er ook anderen zijn die al aan een tweede (misschien wel derde) denken. Onze meid is nu 5,5 maand. Wij gaan er vanaf deze maand weer voor.

Groetjes,
Marjon

mama van Rêve,

je groeit er van zelf in. Je krijgt ze niet tegelijk he, of je moet nu een tweeling op de wereld zetten, maar dan nog weet ik dat je daar een oplossing voor vindt.

Enne misschien moet je ook gewoon niet teveel nadenken, maar je hart volgen.

Miep

Moet eerlijk zeggen dat wij er nog niet aan moeten denken.
En dat terwijl ik toch een vrij makkelijke bevalling heb gehadt en ook een fijne zwangerschap.
En ik geniet van onze dochter Sanne.
Ik begin te denken dat 1 kindje genoeg is voor ons.
Maar ik zeg nooit nooit, want wie weet denk ik daar over een tijdje wel heel anders over.

Groetjes Vera

Hoi!!!
Sinds 30 augustus ben ik mama van twee lieve meisjes.
En dit bevalt me prima, ik vind het zelfs zo gezellig dat ik na mijn verlof van 5 mnden veel moeite heb met wennen met werken.
Roos is al bijna 4, al een grote meid dus - lijkt wel 4x zo groot sinds we weer zo'n klein baby'tje hebben!!!!-. Dit leeftijdverschil was niet bewust - 2x miskraam- maar nu vind ik het wel fijn. Roos gaat in april naar school, dan laat ik haar overblijven zodat ik de rest van de dag alle aandacht voor Linde heb, heeft Roos ook gehad en dat wil ik nu ook weer. De aandacht verdelen is soms lastig, Roos vraagt enorm om aandacht en is jaloers, maar kan gelukkig ook lekker zelf spelen.
Nu liggen mijn schatjes allebei in bed, kan mama even lekker iets voor zichzelf doen, ook erg fijn, komt niet zo heel vaak voor.

groetjes Danielle.

Het liefst zou ik ook morgen weer zwanger zijn. Steeds ook dat gedoe met condooms.  Maar onze dochter is nog maar 5maanden oud. En tja als ik dan denk dat ik tijdens de zwangerschap haar nog veel moet dragen en tillen. Dan wordt het wel erg zwaar. en kun je nog wel genieten dan? Het zal ook erg druk zijn.
Kan ik dat aan en hou ik dat wel vol?
Het heeft natuurlijk z'n voor en nadelen en het zal zich allemaal vast wel vanzelf wijzen,  maar ik heb nog te veel twijfels.

he marilyn, psies mijn gevoelens.... wat als ik weer zo misselijk en moe word.... hou ik dat wel vol? Of verlies ik de aandacht en het plezier in dit meisje?..... die hormonen he hahahah, die houden ons nog mooi voor de gek. Als het aan mij ligt gaan we het in de zomer weer ns proberen en tot die tijd moeten die nare condooms maar :-(

mama van Rêve

Hahaha altijd weer fijn om te lezen dat anderen het ook zo voelen en ervaren.
Ach ik denk dat het perfecte moment nooit zal komen. En plannen kun je het al helemaal niet. Hoe kort of hoelang er ook tussen zit. Je hebt altijd voor en nadelen. En wanneer het zover is, gaat het vast wel vanzelf als je je draai gevonden hebt. Tenslotte moest ik die nu ook even vinden.

Maarre voel jij je lichamelijk alweer voldoende hersteld om een nieuwe zwangerschap aan te kunnen en weer moeten te bevallen straks? Het was voor mij toch wel een hele impact op mijn lijf en conditie. Ik weet natuurlijk niet hoe jou bevalling was, maar die van mij heeft wel z'n sporen achter gelaten.
Een 2e zwangerschap is zowiezo zwaarder omdat je nu nog een kindje hebt.

Terug
Bovenaan