Bubbelbad...

Hoi meiden,

Ik heb een vaag voor jullie deze keer. Weet iemand of het kwaad kan in een bubbelbad te gaan?? We hebben er 1 thuis met bubbels en Jetstreams, het is een genot om er in te ontspannen hoor maar aangezien onze frummel nu schijnt te horen vroeg ik me af of het wel goed is. Het is nl erg lawaaig onderwater (hihihi).

Liefs Sas
 
nee hoor daar kan hij/zij echt wel tegen denk ik. als je het zelf heel prettig vindt is er niks aan de hand. als je er buikpijn of iets anders van krijgt moet je eruit gaan. luister gewoon naar je eigen lichaam.
gr.
 
Ik heb het juist pas rond gevraagd omdat wij een weekendje weg willen en het hotel wat wij op het oog hebben heeft een bubbelbad op de kamer. Het zou juist heel rust gevend zijn voor de baby omdat je dan ontspant. Er werd mij aangeraden om in het hotel eerst wel zelf het bubbelbad nog even goed schoon te maken.
 
Ik heb het aan mijn gyn gevraagd, en zij zei dat er geen bezwaar was.
Je hebt wel kans dat je lichaam anders op warmte reageert, dus je moet wel opletten hoe je je voelt. Als het niet lekker voelt kun je er beter uitgaan.

Ik heb al een heel aantal keren gebubbeld en ervan genoten!

Veel plezier,

N
33 wkn
 
Doe me nou een lol zeg, is dit een serieuze vraag?
Bubbelt je kind uit je buik soms als je in zo'n bad gaat?

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan