Bubbelbad...

Denk dat het geen kwaad kan als je lichaam normaal reageerd. Heb wel gehoord dat je het in de laatste fase van de zwangerschap beter niet kan doen omdat het dan weeën opwekkend kan werken.

Bel je vk anders even.

Ennuh Anoniem van 22:41, en wat nou als het niet verstandig is en jij zit 3x per week met je reet in het bubbelbad? Reageer je dan nog zo?

Ik heb maandag op discovery nog een documantaire gezien over zwangerschap. Misschien een 'vies' praatje voor sommigen, maar bij orale sex bij een zwangere vrouw moet je er voor uitkijken dat er geen lucht in de vagina wordt geblazen. De bloedvaten zijn tijdens de zwangerschap heel dun waardoor deze lucht in de bloedbaan kan komen en je een embolie kan krijgen waardoor je een miskraam kunt krijgen. Misschien geld hetzelfde voor het bubbelbad. Pas dus op waar je gaat zitten hihi.

 
hoi, ik ben toen ik zo'n 14 weken zwanger wa snaar n beautycentrum geweest en mocht van hun niet in n te hete sauna en.. niet in t bubbelbad ivm weeopwekkend schijnt te zijn, dus wel iets om te onthouden voor op t eind v/d zwangerschap!
maar ik zou t anders nog even navragen bij je vk.
gr fie
 
ik heb gewerkt in een spa en wij raden zwangere vrouwen uit voorzorg af in een bubbelbad te gaan zitten. wegens warmte en wegens te veel trilling waardoor mogelijk weeen worden opgewekt.
 
Ik ben ook met 16 wkn naar een beautyfarm geweest en mocht niet in het bubbelbad, maar meer voor infectiegevaar. Dus hygienne. Dus als je er een thuis hebt, waarom niet, maar je vk zal hier toch wel antwoord op weten. Is natuurlijk per vk verschillend, want die van mij is echt zo van je kan doen wat je wilt!! Zolang je er maar goed bij voelt, mhhh zo denk ik er niet over, maar goed.
 
Terug
Bovenaan