Bugaboo donkey 2 duo/twin ervaringen?

Dootje

New member
<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben opzoek naar ervaringen van mensen die een Bugaboo Donkey 2/3 Duo of Twin hebben. </p><p>Pas je echt overal doorheen? </p><p>Rijd hij lekker? </p><p>Klapt hij goed in? Etc </p><p>I WANNA KNOW EVERYTHING!!</p><p>alvast dank jullie wel!</p>
 
Past makkelijk. Je moet tenslotte ook door de voordeur passen. Zelf even een testrondje rijden in de winkel. Dat heeft mij overtuigd. Ik heb altijd ruzie met het inklappen, maar dat ligt aan mij. Ik krijg veel complimenten over de wagen 
 
Ik heb de bugaboo donkey 3 twin en ben er SUPER blij mee. Loop elke dag lekker een flink stuk te wandelen en kan ook gewoon de Kruidvat in. Soms beuk ik wel wat om maar moeten ze het maar niet in de weg zetten ? we hebben een 2e hands als extra in de auto want het constant in en uit laden was niet te doen met m'n keizersnede litteken. Dit was toevallig zo gekomen omdat onze nieuwe niet op tijd geleverd zou worden maar nu vinden we het wel handig om extra te hebben. Die 2e hands is wel wat gammeler vind ik dat is de 2. Maar het in en uit klappen gaat goed en ik maak hem ook vaak smaller en doe de andere baby dan in de draagzak of doek. Zou geen andere wagen willen!! 
 
Terug
Bovenaan