bugaboo-kinderwagen of easywalker??

Hallo allemaal!

Heeft er iemand misschien ervaring met de bugaboo-kinderwagen of met de easywalker?
Afgelopen weekend zijn we al even gaan rondkijken voor een kinderwagen. De easywalker leek ons zelf heel handig, maar de verkoopster raadde ons deze af. Volgens haar is de easywalker erg zwaar en moeilijker om in te klappen/uit elkaar te halen en zo. Omdat ik zelf klein en niet zo sterk ben, leek haar dit geen goede optie. Zij adviseerde ons dan ook de bugaboo-kinderwagen. Echter, deze is ook een stuk duurder, en dus vroegen we ons af of het misschien geen 'verkooppraatje' van haar is?
Er is zoveel keuze in kinderwagens, dus als iemand tips of positieve of negatieve ervaringen heeft, horen we deze graag!
Alvast bedankt!

groetjes van Iejoor!

Ja ik vind de bugaboo beetje modegrill op dit moment, vind hem persoonlijk niet zo mooi, MAAR hij is wel geschikt voor kleine mensen (lekker laag) ik zou gewoon verschillende winkels afgaan en kijken wat verschillende winkels je aanbieden en overal even testen om in en uitelkaar te halen (dat mag gewoon in de winkel hoor)

WAAR wil je hem voor gaan gebruiken is de belangrijkste vraag en dat is bij iedereen toch wel wat anders...

Hoi,

ik heb de easy walker classic, nu 2 jaar oud. Met 2 klipjes los maken vouw ik hem met een hand op. Hij weegt 7 kilo en ik neem hem met een gerust hart mee  de trein en bus in. Het is een van de weinige wagens die op het bagagerek past. Hij is heel licht in het rijden en sturen. Ik duw hem volgeladen met een hand en aan de andere hand een kind. Daarnaast vind ik hem ook heel fijn op het strand en in het bos. Ga rondjes rijden in de winkel, welke je het fijnste vindt. Misschien kom je wel op een hele andere uit!

Succes en veel plezier met het maken van je keuze!

Ik zelf heb de bugaboo en ben erg tevreden over deze wagen.
Hij is met name erg handig ook als 'buggy'. Ik raad wel aan om er van die beugels bij te kopen, zodat je de maxi-cosy op het onderstel kan zetten: dat werkt namelijk echt perfect en is zeker in het begin heel handig!!
Als ik dan een nadeel moet noemen, is het de kleine opbergruimte onder de wagen voor je boodschappen. Voor de rest vind ik de wagen zeer comfortabel / makkelijk inklapbaar en hij rijdt prima!!

Wij twijfelen zelf tussen de Bugaboo en de Quinny Buzz. Allebei rijden ze heerlijk en klappen ze lekker klein in. Grote verschil is ook hier de prijs.....

Heeft er iemand hierin een 'voorkeur' of advies?

Liefs Saskia

Wij hebben ook de Quinny Speedi xs. Lekker makkelijk en licht hanteerbaar en inklapbaar. Buggaboo moet je van houden..... Easy Walker zit gewoon in een ander segment. Is maar net wat je wil. Eigenlijk kun je die 2 niet vergelijken.
Probeer de  Quinny Speedi eens zou ik zeggen! Let bij het kopen van een wagen ook op dingen als wel of niet losse adapters nodig hebben, wat zit er allemaal bij de prijs in, wat kan erop en wat niet en hoe makkelijk demonteer je....

gr.Ing

En oja Saskia........de Buzz vonden wij ook helemaal te gek alleen het bakje van de wandelwagen kan wel kantelen maar doordat het voorgevormd is niet helemaal plat en dat is voor die kleintjes wel belangrijk voor het ruggetje dus dan zou ik zeker de buggaboo nemen. De bak is groter dus je kindje doet er langer mee.
Zelf hebben we dus de speedi. Minder mooi dan de buzz maar voor ons gevoel was het rechte ruggetje van die hummel belangrijker dan design.

gr.Ing

Terug
Bovenaan