bugaboo-kinderwagen of easywalker??

Bedankt voor je snelle reactie Inge! Dat van het platliggen is inderdaad een goede om in de overweging mee te nemen.

Pfffff, als het kiezen van een kinderwagen al zo moeilijk is, hoe moet het dan met de rest....??

Hoi,

Wij hebben wel gekozen voor de bugaboo. Hij is inderdaad heel erg licht. Nu moet ik wel zeggen dat van de laatste nieuwe modellen de bak iets hoger ligt en groter is. voor kleine mensen lijkt mij deze inderdaad superideaal. Maar je moet hem natuurlijk ook mooi vinden. Je hebt hierin natuurlijk verschillende modellen. Wij hebben de cameleon denim. Die is wel maar tijdelijk verkrijgbaar.

Hij is inderdaad erg prijzig, maar als je hem bij de prenatal koopt op de mamamaandag (iedere 2e maandag van de maand) dan krijg je 2x 10% korting. Voor ons scheelt dit op dit moment 160 euro. Dat vinden wij ook wel een flink bedrag. je krijgt voor dat geld wel kadobonnen, maarja ik neem aan dat je ook nog andere spulletjes nodig hebt.

Veel succes met kiezen. Laat je in iedergeval door verschillende winkels en misschien vriendinnen adviseren. Rij zelf met de wagens rond en klap ze in, til ze op enz.

Liefs
Nicole

Hoi hoi,

wij wilden ook heel graag de bugaboo maar toen de verkoper ons vertelde dat het een mode-ding is en een statussymbool waren we genezen...ik ga niet heel veel extra betalen voor een "merk-kinderwagen" en toen we hem in de winkel gingen uittesten en we later op straat keken naar mensen die erachte liepen hadden wij maar 1 conclusie.....als je wat groter bent is het net alsof je achter een poppenwagen loopt.

Ieder natuurlijk zijn ding

Succes met het uitzoeken van een wagen.

Even voor Saskia:
De wandelwagen van de bugaboo is ook voorgevormd. Dus dan liggen de beentjes ook hoger. Er werd ons verteld dat dat wetenschappelijk onderzocht is en een goede houding is (?).
Wij  hebben zelf de Buzz, omdat ie lekker compact en licht is en wij vonden hem mooier dan de bugaboo.
Kijk vooral waarvoor je een kinderwagen gebruikt, het is echt voor iedereen anders.
Succes met kiezen! Grts, daantje

Hoi,

Ik weet wel dat de bugaboo inderdaad erg handig is een vriendin van me heeft er ook eentje,heel licht zijn ze,klein ze passen goed in de auto alleen idd het enige nadeel is de prijs behoorlijk duur.

Succes ermee,ik zal wel voor de bugaboo gaan.

lfs nice xxx

Terug
Bovenaan