bugaboo mee in vliegtuig of moet ie op de band? enz

Hoi Allemaal!



wij gaan in augustus naar Menorca en nu vraag ik me af of je kinderwagen mee krijgt tot aan het vliegtuig?

En raden jullie aan om de buikdrager mee op vakantie te nemen?

Onze uk is 7 maanden.

En zal ik de flessenwarmer meenemen (er is geen magnetron in appartement) of is dat onnodig gesleep?



Alvast bedankt,

groetjes !
 
Hallo,

Vorig jaar konden wij de buggy tot aan het vliegtuig meenemen, dat was op vliegveld Eelde maar is volgens mij op andere vliegvelden ook zo. Wel moet je er rekening mee houden dat je wagen er niet geheel ongeschonden uit kan komen, daarom hadden wij de buggy mee. De kap van de wagen van mijn schoonzusje was helemaal verbogen.
Een draagzak is erg handig, al op het vliegveld! De buggy kregen wij pas op de loopband terug (was op Mallorca) en dat was nog best een stuk lopen.
Een flessenverwarmer zou ik ook meenemen, altijd handig! en zeker als je geen magnetron hebt. Wij moesten de flesjes vorig jaar steeds warm maken in een kannetje heet water en dat duurt lang!! Wij zaten niet in een appartement maar een hotel (niet mijn keuze overigens.. we waren met mijn schoonouders mee).

Een hele fijne vakantie!

Groetjes
Sylvia
mv. Rafaël (07-05-03) en Quincy (20-05-2005)
 
Hoi,



Negen van de tien keer mag je de kinderwagen meenemen tot aan de
gate.Dit hangt vooral af van de maatschappij waarmee je vliegt en of
het een drukke vlucht is. Daar wordt hij dan geladen onderin het
toestel. Probeer zoveel mogelijk met spanbanden je wagen vast te maken
aan elkaar en als je een grote plastic (van dat dikke plastic) zak
hebt, neem die dan mee, zodat je je wagen bij de gate in de zak kunt
doen alvorens hij geladen wordt. dit scheelt weer qua schade.

Ik werk zelf als grondstewardess vandaar dat ik het weet.

Als je besluit je wagen in te leveren bij de check in, loop dan vóór het inchecken even langs seal and go. Die zijn geopent : Vertrekhal 2:

Maandag tot zondag 06.30 - 19.00 uur
Vertrekhal 3:
Maandag tot Vrijdag   07.00 - 03.00 uur.  
In het   weekend 08.00 - 03.00 uur.


Bij Seal and go kun je je bagage laten sealen in een dikke plastic
zak, wordt het dan luchtdicht verpakt. ook dit kan schade beperkend
werken.


De flessenwarmer zou ik wel doen, lijkt me wel handig....en helemaal
aangezien er geen magnetron is. Draagzak? Is dat niet een beetje zwaar
met een baby van 7 maanden?




Succes,

Claudia


 
Hoi,

Alleen paraplu buggy's mogen mee tot aan de gate. Wij gingen vorig jaar niets vermoedend inchecken en moesten onze bugaboo dus ook inchecken en dan moet je dus slepen met je kind. We hadden de maxicosi in de auto en die mag wel mee tot aan de gate,(en bij sommige maatschappijen mogen die zelfs in het vliegtuig mee als je een extra stoel hebt) dat was ideaal.

Flessenwarmer zou ik idd meenemen zeker als er geen magnetron is. Of gekookt water mengen met water uit een fles tot het de juiste temp is is ook een oplossing.
Een draagzak is wel lekker als je kind nog niet te zwaar is en zeker op het vliegveld als de kinderwagen niet mee mag.

Groetjes en veel plezier
 
Hoi Claudia,

bedankt voor je informatie!!

Jammer dat Seal & Go niet op zondag open is, dan vliegen we namelijk. Ik denk dat ik maar een grote plastic zak meeneem, en een beetje hopen dat ze de wagen heel houden....



Bedankt allemaal. enne....nog meer tips omtrent vakantie zijn welkom!!
 
Oeps, nu lees ik Joyce haar reactie nog een keer en ik zie het toch niet zitten om zolang zonder wagen te zitten!

ga nog even een nieuwe vraag plaatsen.....of ik niet een buggy mee moet nemen. Maarja, ze is pas 8 maanden...
 
Hoi lente,

Past je dochter nog in de maxicosi? Dan zou ik die meenemen. Ons dochtertje heeft daar heerlijk in gelegen en je kan ze op de karretjes voor bagage zetten past perfect en je hoeft niet te sjouwen.

Mocht dat niks zijn kan je dan niet beide meenemen. Desnoods een ouder buggy. Gewoon voor op   het vliegveld en dan de bugaboo voor daar. Dan kan de buggy mee tot aan de gate en in het ruim, en kan je dochter op vakantie gewoon lekker zitten en liggen.

De buggy en bugaboo worden beiden niet gerekend met bagage of handbagage. Dus het mag gewoon als extra mee.

Ondanks dat ons meisje 22 maanden is als we weggaan gaat toch de bugaboee mee omdat ze daar gewoon veel beter en lekkerder in zit en eventueel ook lekker in kan liggen.

succes
 
Hoi Lente,



Seal and Go is wél open op zondag!! Ze zijn 7 dagen per week open!!



Met welke maatschappij vlieg je?



Het is inderdaad geen verkeerd idee om je bugaboo in   te checken
bij de check in en dan of een maxi cosi of een oudere buggy meenemen
naar het vliegtuig. Zo heb je je bugaboo op plaats van bestemming en
ook iets om je kleintje in mee te nemen over schiphol heen.



Ik hoor het wel van je,



Liefs Claudia

 
Terug
Bovenaan