bugaboo mee in vliegtuig of moet ie op de band? enz

hoi hoi... flessen warmer heb ik niet meegenomen, maakte elke ochtend een klein thermoskannetje van de hema met gekookt water en ik nam een klein spa flesje mee met koud water, en die mengde ik dan samen en dan de voeding erin. Ook erg handig voor in nederland want je hoeft nooit moeilijk te doen of iets te zoeken met een magnetron! En het is in het buiteland toch ook erg warm dus zo warm hoeft je fles nou ook weer niet... fijne vakantie
 
Toen mijn dochtertje 10 mnd was zijn wij op vakantie geweest naar turkije. En inderdaad alleen de paraplu buggy's mochten tot de gate. Ook heeft je bugaboo heel veel te lijden in het vliegtuig. Wil je hem toch meenemen dan bestaat er een  reistas van de bugaboo speciaal voor het vliegtuig. Deze is volgens mij wel duur. Als je een paraplu buggy koopt met een ligstand dan kan de kleine hier ook heel goed in. En je hebt tegenwoordig al een simpele buggy voor weinig geld. Ik zou het risico met zo'n dure wagen niet nemen.
Ik heb een reiswaterkoker bij de ANWB gekocht en een thermosfles dit was ideaal voor het bereiden van de fles. Dan kom je zeker niet voor verrassingen te staan.
Heel veel plezier!

lily
 
Hai Claudia, en de rest!

wat een sufkop ben ik, lees de reacties nog eens en je hebt ook gewoon geschreven dat seal en go elke dag open is.....!! Sorry!

Volgens mij vliegen we met Transavia, zal straks eens op de papieren kijken.

Wat moeilijk, ik denk dat ik toch maar, als de bugaboo op de band moet bij de koffers, deze heel goed inpak en de buikdrager mee neem.

Ik vraag me trouwens zowiezo af of ik met de tijd een buggy aan moet schaffen, kom ik met de bugaboo niet uit de voeten tot haar 3e ofzo? Geen idee. Als ik er toch eentje nodig heb, dan kan ik die net zo goed nu aanschaffen natuurlijk.
Maar de buikdrager is op zich ook niet verkeerd, ze valt daar zelfs nog in slaap in ook.
De buikdrager is volgens mij tot 10 of 12 kilo, en ze weeg nu ruim 8 kilo.
Is wel te doen hoor!
 
In Nederland  neem ik ook altijd wat gekookt water mee, en doe ik gekookt water in het flesje, dat is dan afgekoeld tegen de tijd dat ik het nodig heb. Mengen met kokend water en klaar. Dat ben ik ook van plan daar te gaan doen, maar ik denk ook dat ik de flessenwarmer meeneem, als ik plek over hou in de koffer (kans is niet groot!!)

Stom eigenlijk dat ik er tijdens het boeken niet op heb gelet, want er zijn zat accommodaties met magnetron in het appartement.

Groetjes!
 
Hoi Lente!
Ik heb ondertussen aardig wat ervaring met het vliegen met een kleintje. Omdat ik in het buitenland woon, vlieg ik regelmatig met mijn zoontje van nu bijna 6 maanden terug naar Nederland. Het ligt aan de vliegmaatschappij of je de buggaboo mag meenemen naar het vliegtuig. Met KLM mag dat wel, met transavia niet. Met Transavia mag je wel weer de maxi-cosi meenemen als er een stoel vrij is. Dat is dan ook wel erg handig. Ik heb inmiddels een paraplu-buggy gekocht omdat die altijd wel mee mag. Ik heb er wel eentje die helemaal plat kan, omdat mijn zoontje nog niet oud genoeg is om de hele tijd te zitten. Zo'n paraplu-buggy klap je in de "slurf" in en staat weer klaar als je het vliegtuig uit stapt. Erg gemakkelijk.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Goede reis!
Groetjes,
Leonie
 
Hai Leonie,

bedankt voor je reactie. Ik heb net even gekeken op onze informatie (we hebben de tickets nog niet) maar er staan wel vluchtnummers met de letters HV ervoor. Maarja, dat zegt mij weinig. Morgen even het reisbureau bellen.
Aan de maxi cosi heb ik ook gedacht, met name omdat we ook een auto willen huren op menorca. Maarja, dat betekent wel heeeeel veel mee. Eigenlijk wil ik het liefst de bugaboo mee omdat wel toch wel stukjes willen lopen en ze daar zo lekker in slaapt. Misschien ook wel in een paraplu buggy, maar ik heb altijd het idee dat dat helemaal niet fijn loopt enzo....of is dat onzin?Heb je enig idee als je een auto huurt of je dan ook een maxi cosi (of gelijkwaardig) kan huren in spanje?

groetjes !
 
hmmmm...dat is balen! ik had al zo'n voorgevoel dat het niet voor KLM stond.....
Nou, dan maar eens goed bedenken wat we doen moeten!
Bedankt in ieder geval allemaal!
 
Terug
Bovenaan