Bugaboo

De wagen is ontzettend lomp en mijn zoon van net 1 jaar.zakt scheef. Ik wil de quinnni dus weg doen. Ik wilde eerst een macclaren buggy kopen. Nieuw zijn ze160 euro_Op marktplaats betaal je ook nog aardig wat. Nu kwam ik op marktplaats ook bugaboo's wandelwagens tegen tussen de 100 en 200 euro. Die zijn klein, kan je mee door het bos en strand! En kan je de zitting naar je toe en van je af zetten! Dit kan met een buggy natuurlijk niet. Nu twijfel ik dus! Of een buggy kopen of een bugaboo wandelwagen. Of is dit gek, omdat mijn zoontje al een jaar is geworden? Wat vinden jullie? Voor de ervarings deskundige vd bugaboo onder ons: Zijn ze echt zo fijn en handzaam als ze zeggen? Wat is het verschil tussen de frog en cameleon en kan de zitting goed rechtop? (dat kan bij mijn quinni dus niet) Tot welke leeftijd kunnen ze er in? Thanks!

Hai,

Voor een kind van 1 jaar vind ik een wandelwagen echt niet overbodig. Op lange stukken lopen zitten ze in de buggy niet erg lekker dus een wandelwagen is dan wel fijn.

Wij hebben geen buggaboo maar de Joolz Bloom en die kan hetzelfde als de Buggaboo alleen heeft deze als voordeel dat je kindje wat hoger zit en dus ook zo aan een tafel te schuiven is als je onderweg bent. Wij hadden eerst de Quinny Speedi en vonden dat ook maar een groot en onhandig ding. Onze dochter zat er ook niet goed in. Het naar je toe kunnen zetten van de zitting vind ik ideaal. Als het hard waait kan je kindje met de rug tegen de wind in en het is ook gewoon gezellig. Kortom ik zou het doen want je kan er nog zeker 2 jaar mee doen.

gr.Ing

Hey,

Ik heb geen bugaboo (Quinny, waar ik erg blij mee ben) maar ik vind een het geen onzin om een wandelwagen te kopen. Die zijn naar mijn idee beter dan een buggy. Die gebruik ik als ik eventjes in het dorp iets moet halen. Voor grotere stukken pak ik de wandelwagen.

Groetjes Patricia

Gats... ik zie dat er het eerste stukje vn mijn tekst ontbreekt. Maar volgens mij is de boodschap wel duidelijk. Ing... dus jij bent ook in de quinni gestonken. Ik baal er zo van. Vind het ook stom van mezelf hoor. Ik heb er nog een mail overgestuurd naar quinni. Dat een kind niet scheef mag zakken etc. volgens hun, ligt dat aan mijn zoon... "dan is hij nog te klein om te kunnen zitten". Ik wordt weer pissig als ik er over nadenkt! Bedankt voor je reactie in elk geval!

Hoi,
Onze wandelwagen lijkt heel veel op die Quinny die jij hebt zag ik net op een plaatje (alleen hier in canada gekocht en dus een andermerk) maar deze kan ook niet rechtop. Vind dat ook heeel irritant maar goed ik moet wel echt van die grote wielen hebben dus het is niet anders en Alice lijkt er geen probleem mee te hebben/ hebben gehad dus.

Maar als ik jou was en je wilt hem inruilen: gewoon doen! je kind kan er nog minstens een jaar in zitten en als je die quinny nou ook gewoon op marktplaats zet?

Groetjes Alberdien

Hoi hoi,

Ik heb mijn wandelwagen ook ingeruild toen Sven rond een jaar was.
Ik had een Mutsaerts Transaction, echt een kl...wagen. Rammelde aan alle kanten en het zitgedeelte was ook echt rampzalig. Gelukkig kon ik 'm binnen een dag verkopen via Marktplaats.
Wij hebben toen een Maxi Cosi Mura gekocht en oooooh wat ben ik daar nog dagelijks blij mee. Sven zat als een koning in die wagen en nu gebruiken we hem als bedje voor Tim. De bak zit er nu dus op. Maar je kunt alles zo weer terugzetten en dan kan ik 'm voor lange ritten nog steeds voor Sven gebruiken (dan gaat Tim in de draagdoek).
Ik vind het zo belangrijk dat je een goede wagen hebt want je gebruikt het vaker dan je denkt.
Ik zou dus ook gewoon voor een goede wandelwagen gaan.

Groetjes,
Maike

En oja... die Quinny Speedi heb ik voor 300,- verkocht op marktplaats dus dat viel niet tegen!! Wij hebben nog geen dag spijt gehad van de Joolz. We gebruiken hem zo vaak dat we het niet erg vinden dat het wat heeft gekost. We hebben trouwens ook een buggy (Zap) maar die gebruiken we op de kleine stukjes.

gr.Ing

Terug
Bovenaan