Bugaboo

Ik ben grooooot fan van mijn bugaboo en heb hem inmiddels al 2.5 jaar. Heb hem al vanaf de geboorte van Maud en ik zou echt niet meer anders willen. Nog steeds zie ik moeders in kleine winkels met smalle gangpaden (zoals de plaatselijke blokker bij ons) klooien om een bocht goed te kunnen maken omdat de kinderwagen zo breed is of de voorste wielen zo uitsteken. Ik snap echt niet dat je zo'n wagen handig vindt. Ik heb geen moment getwijfeld en meteen een bugaboo gekocht. En nog geen moment spijt gehad! Hij is lekker wendbaar, makkelijk in en uit te klappen en in allerlei kleuren verkrijgbaar. Zelf ben ik niet zo van de felle kleuren dus heb ik zwart met antraciet. Nu met de 2e op komst ga ik hem straks weer volop gebruiken, maar ook voor maud (die inmiddels ruim 2 is) gebruik ik hem nog regelmatig om even boodschappen mee te doen (goeie bergruimte onderin) of voor een bos- of strandwandeling. En het verschil tussen een frog en cameleon is dat de frog het allereerste model is en de cameleon de opvolger. Ik heb de cameleon en het voordeel hiervan is dat je de duwstang heel makkelijk in hoogte kan verstellen. Ik ben zelf vrij klein maar mijn vriend is langer en kan hem dus heel snel wat hoger zetten zodat het voor hem fijner loopt. Echt ideaal!

Terug
Bovenaan