buggy, HELP!!

A

Anoniem

Guest
Haai,

Ff en vraagje:

Ik wil graag de buggy van quinny ZAP, heerlijk klein en compact en ziet er ook nog een goed uit. Nadeel is dat er geen ligstand op zit.
Nu kreeg ik te horen vorige week dat hij niet handig en niet stabiel. Heeft 1 van jullie hem??Of hebben jullie een buggy waarvan je zegt. KOPEN!! Laat het me weten. Ik heb hem van de week eigenlijk al nodig, dus hoor ik graag van jullie.

Bendakt alvast voor de tips!

Gr Bizu

Hey!

Wij zijn er zo blij mee dat we er twee hebben! Wij hebben hem ook gebruikt namelijk als onderstel voor de maxi-cosi. Ze zijn inderdaad licht in gewicht, je hebt ze in een poep en een zucht in en uitgevouwen, rijden licht en comfortabel en zeer makkelijk mee te nemen of ergens in een restaurant onder tafel te schuiven, hihihi!
Wij hebben de ligstand nooit gemist eigenlijk, als ze willen slapen leggen ze gewoon het hoofd opzij... ( Zullen ze wel van mama hebben...) Natuurlijk kun je geen kilo's aan de handvatten hangen zonder kantel gevaar, maar daar hebben volgens mij alle buggy's last van. Onze ZAPP donderd gedurig om als de oudste besluit om uit te stappen, dan is mijn goed gevulde handtas met 2 soorten kinderzooi erin ja.  
Ga anders eens in een baby zaak een rondje rijden met de ZAPP? weet je gelijk hoe ie rijd!
Veel succes met je keuze!

Liefs, Marieke  

Hoihoi,

Wij hebben de koelstra buggy.. erg licht van gewicht en daarom reuze handig en makkelijk voor bijvoorbeeld achterin de auto.

Deze buggy heeft wel een ligstand..
Ik vind de kap reuze handig en erg efficient van de koelstra (lekker groot en je kan het makkelijk vastklikken)

schijnt dat deze buggy makkelijk aan een fiets te koppelen is... wil namelijk een fiets kopen, lekker makkelijk als de buggy meekan achterop samen met mijn kind in een kinderzitje.

succes

Jess

Tja, het blijft ook iets persoonlijks, want wat de een vervelend vind,daar hoeft een ander geen last van te hebben. Of wat iemand anders handig vind, daar hecht een ander geen belang aan.
Nu schiet je met dit advies natuurlijk niet echt iets op, haha.

Wij hebben eerst een wat goedkopere buggy gekocht. (bij babypark) Want zo'n dure buggy vond ik zonde omdat we hier gewoon ook een mooi wandelwagen hebben.
Maar na een tijdje bleek goedkoop toch duurkoop.   Vond hem nl. toch niet zo prettig in gebruik.
Na lang wikken en wegen hebben we een mclaren buggy gekocht. 't kostte wat, maar ik vind het het geld meer dan waard.
Ideale wagen, fijn met in en uitklappen, niet zo zwaar, handig te dragen, hij heeft een paar standen en de achterste stang loopt schuin naar voor, waardoor je niet steeds tegen de wielen aantrapt tijdens het lopen.
Kortom: ik ben erg blij met de mclaren!

Groetjes, Bianca

Hoi bizu,
Wij hebben ook de Quiny Zapp.
Heerlijk ding!!!
Rijd licht, erg wendbaar, klein opgevouwen kortom, ik ben enthousiast!
Heb een fel roze.(Maar ja, heb 3 dochters!)
Ik mis de slaapstand niet, want ook mijn meissies leggen heel makkelijk hun hoofdje opzij en vallen in slaap.
als ik op de fiets weg ga, past hij zo in een zijvak van mijn fietstas achterop.

Ik raad je ook aan gewoon een rondje te rijden met de Zapp in een babywinkel.
Succes!
Groetjes Roos.

Hoi,

Ik vond de Quinny Zap niks. Een vriendin had m, het had geen boodschappenmandje en als ik de luiertas eraan hing, dan kiepte die met kind en al om
Niks voor mij dus.
Veel buggy's zijn ook stroef in de bochten en niet met 1 hand te bedienen. Daar heeft die Quinny dan geen last van, die is met 1 vinger te bedienen.
Maar ik wilde ook iets mee kunnen nemen.
Was volgende probleem dat bij vele buggy's de handvat erg dicht op zitje is waardoor je continu tegen de wielen loopt te trappen als je wat langer ben of grotere voeten heb.
Na vele buggy's uitgeprobeerd te hebben, kwamen wij op het eigen merk van Prenatal. Die heeft een paar verschillende buggy's, lang niet allemaal ideaal.
Die wij hebben gekocht was rond de 100 euro. Wij hebben de meisje variant (roze met bloemen en groen) je hebt m ook in het zwart.
Goed te bedienen met 1 hand (wel minder licht dan de Quinny) boodschappen kunnen mee en we trappen niet tegen de wielen.
Succes ermee.

Reneke

Hoi,

Wij hebben de Titanium Breezer, lijkt veel op de Quinny Zap maar alleen heeft deze ligstand en een boodschapmandje onder. Is erg licht van gewicht.

Groetjes,

Vanesca

Hallo!

Ik breek even bij jullie in, ik ben van het zomer 2008 forum. Bij de Quinny Zapp kun je sinds kort ook een boodschappenmandje voor onderin kopen. Verder rijdt hij inderdaad ideaal, lekker licht!

Groetjes!

Terug
Bovenaan