buggy, HELP!!

Hoi Bizu,

Wij hebben in mei een buggy gekocht. Wij wilden ook gaan voor de Zapp, maar de babywinkel adviseerde ons anders het is de Mc claren geworden. Stabiel en  meerdere standen. Tot nu toe geen moment spijt gehad van onze aankoop.

Groetjes Lientje

Hoi,
Wij hebben de Koelstra buggy. Klapt makkelijk in en uit. Gaat lekker mee op de fiets.
Kan ook nog wat spulletjes onderin doen. De ligstand vind onze dochter heerlijk als ze er wat langer in moet zitten. Kortom perfect voor ons. Ook de hoogte van de handvaten was belangrijk voor ons. Mijn man is best lang en sommige buggy's zijn dan te laag voor hem. Dan moet hij zo krom lopen. Bij deze niet. Ik zou gewoon een paar buggy's in de winkel uitproberen. Let er dan wel op dat het vaak in de winkel perfect loopt omdat ze daar zo'n gladde vloer hebben. Buiten is dat natuurlijk niet zo. Dan kan het soms tegenvallen.
O ja, ik weet niet of dat zo is maar ik dacht dat je voor de quinny ZAP een speciale buggydrager nodig had voor op de fiets? Is dat zo? Dan kun je dus niet de normale drager kopen, mocht je deze ook willen aanschaffen.
Groetjes Linda

hoi hoi ..wij wilde eigenlijk voor een nieuwe buggy .mijn andere was een miskoop.Ik had eigenlijk de quinny zapp in mijn gedachten,maar dat is me afgeraden door een verkoper van een winkel hier in alkmaar.We hebben nuu de titanium baby gekocht.Lijkt erg op de quinny zapp ,maar bij is alleen beter ,en steviger.Er zitten ook meer dingen bij,zoals een beenzak,mandje   en net als bij de zapp een kap,regenhoes en een opberg tas.wij betaalde hier 139 euro voor.groetjes,karin

Terug
Bovenaan