Buggy hulp welke kopen

Hallo allemaal,

Wij zijn de bugaboo aan t verkopen en willen een goede buggy kopen die dus ook plat kan.
Een maclaren quest leek me wel wat. Maar wel prijzig. Heeft iemand hier ervaring mee? Er moet een 5 puntgordel op zitten en een voetenzak aan vast kunnen voor de winter.

Graag jullie advies!

groetjes Maris

Hey Maris,

Ik heb de Quest en een Titanium baby snooze.
De Quest he ik puur voor aan de fiets gekocht want de snooze kan daar niet (makkelijk) aan.
Zou moeten kunnen maar het is mij niet gelukt iig.
De snooze vind ik super rijden zeer wendbaar, kan goed plat zit standaard een voetenzak bij (is meer een gewatteerde hoes) en een zonnekap en regenhoes. En er zit een klein vakje onder. Als je de breeze uitvoering hebt, met 3 wieltjes lijkt hij op de zapp trouwens..
De Quest daarentegen rijd op zich wel fijn, maar vind ik veel stugger in de vering, beetje rammelbakkie zeg maar....ik heb daar wel zo'n aparte voetenzak bijgekocht maar je kan bv ook een lodger bunker aanschaffen (op MP wordt je daar ook mee doodgegooid) dat werkt erg fijn en kun je Gijs als eskimootje in inpakken.
Maargoed om een lang verhaal kort te maken: als je niet voor aan de fiets wat zoekt zou ik voor de Titanium baby gaan. Die heeft alles wat de Zapp niet heeft (de zapp kan niet plat bv) alleen is niet superklein opvouwbaar en dat kan de zapp weer wel..
Het bos heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar als het daar drassig is kom je met elke buggy in de problemen denk ik dan maar ;).
Dus ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen...

Groetjes Sas

Hoi,

Wij hebben de Zap. Das niks hoor voor in het bos. Ik vind buggies zowiezo niet geschikt om lang mee te wandelen. Er zit geen lucht in die wielen dus het is een hoop gehobbel. De Zap bevalt ons prima maar wel voor de korte afstanden en gewoon op de stoep. Voor lange afstanden of ruiger terrein gebruiken we de wandelwagen (Joolz Bloom).

Gr,Ing

PS ik ga binnenkort een Lodger Bunker op marktplaats zeggen. Toendertijd amper gebruikt en inderdaad ideaal voor in een buggy. Het is de paars met roze variant mocht je interesse hebben.

gr.Ing

Dank jullie wel! De zap valt al af, want hij moet wel plat kunnen.
En het is wel de bedoeling dat hij aan de fiets kan en niet te wiebelig is.

Nu zag ik de Bugaboo Bee en die vind ik ook wel errug leuk!

Ing, leuke aanbieding, maar Gijs in paars met roze.... hahaha dat doe ik niet

groetjes Maris

Hey Mariska,

Ik heb nog een nieuwe bunker, als je er interesse in hebt laat het ff weten via de hyves...............
Het is een antracietgrijze, ik heb deze 2, die had ik eigenlijk gekocht voor de dubbele kinderwagen maar daar kregen we toen de voetenzakken voor een koopje erbij, dus vandaar heb ik nog een nieuwe te koop als je wilt...................

Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

Als ik een lodger ga kopen dan zal ik eerst aan jou denken, bedankt! Maar ik denk dat t een set wordt die bij de buggy hoort die ik ga kopen.

groetjes MAris

Terug
Bovenaan