Buggy hulp welke kopen

Hoi,

Wij hebben dus de maclaren. We zijn er erg blij van. Veel goedkope buggy's rijden slecht... wieltjes die alle kanten op gaan behalve de goede etc.
De maclaren kan in meerdere standen en rijd erg goed. Kan mee op de fiets. En hij ziet er ook leuk uit. Ach ja, het oog wil ook wat! Hij is duur, maar op marktplaats kan je hem straks weer goed verkopen.
Succes!

Hoi Maris,

Ook wij hebben de Maclaren Quest. We hebben onze grote wagen verkocht, toen Bas nog geen jaar oud was (we hebben er hier in huis gewoon geen ruinte voor). De buggy wordt dus voor alles gebruikt. Mee op de fiets, mee naar het bos, maar ook gewoon de dagelijkse wandelingen van en naar school.
Ik ben er nog altijd super blij mee. En ik ben blij dat we meteen deze hebben gekocht en niet een goedkopere variant.
Ik had er vorige winter voor Bas nog wel een voetenzak in. Gewoon een universele voetenzak van de Prenatal. Dit jaar zal die wel niet meer nodig zijn.

Succes met kiezen,
Karin

Toen ik het bericht geplaatst had dacht ik al...ooooh chips, Gijs en roze is geen combi! hihihihi! Als ik jou zo hoor en je gaat echt de wandelwagen ermee vervangen dan zou ik zeker voor een Mc Laren gaan. Goedkoop is dan toch duurkoop helemaal als je hem veel gaat gebruiken.
Succes met beslissen.
PS vandaag is het nog 20% korting op de hele collectie bij prenatal. Laatste dag!!! Scheelt toch weer.

gr.Ing

hoi, ik heb ook de titanium snooze en bevalt echt heel goed! Ik heb m nu meer als een jaar,heb m toen gekocht voor op vakantie maar kan niet anders zeggen als dat het een goede wagen is!!!
Succes met je keuze

Terug
Bovenaan