Buggy kopen?!?!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

wij hebben een 3 in 1 kinderwagen, die dus om te bouwen is naar buggy.
Maar wij vinden het iedere x zo'n gedoe, om dat ding om te bouwen.
We zijn er zeker 10min mee bezig!!
Niet echt makkelijk lijkt mij.
Nu willen we eigenlijk voor alleen en buggy kijken, maar mag hij daar al in?
Willen er dan wel 1tje nemen die in meerdere standen verstelbaar is.
Of hoeft dat niet eens meer nu?
Dylano is 7mnd.

En wat zijn jullie merken? Topmark mss?

Graag jullie reactie.

Groetjes Debby.

hoi,
wij zijn voor anne-sophie ook naar een buggy aan't kijken.
vind het ook zo'n gedoe om die wandelwagen steeds op te bouwen.
volgens mij kunnen ze al wel in een buggy. anne-sophie is morgen 7 maanden en heeft al een paar keer in een buggy van iemand anders gezeten. wij zijn helemaal weg van de koelstra buggy maar vind hem behoorlijk prijzig. maar hij rijdt heerlijk.
groetjes

Hoi,

Je kindje mag in de buggy va 6 maanden.
Ik heb zelf de Quinny Zapp, de kleinst opvouwbare buggy.
Voor mij is hij ideaal, klein en binnen een mum van tijd uitgeplapt.
Hij kan alleen niet plat, nu vinden mijn kindjes dat allebei niet erg, maar als je er eentje hebt die alleen liggend wil slapen zou ik er eentje kopen die verstelbaar is in meerdere standen.
Wat ook makkelijk is om te weten of hij goed op de fiets vervoerd kan worden, bij de Quinny heb je een speciale beugel nodig.

Liefs Saskia

Hoi hoi,

Jayden is nu 6,5 maand en zit al ongeveer een maand zo af en toe in onze buggy.
Wij hebben van x-adventure een VIBE gekocht, wel prijzig maar wel erg luxe, er zit vering op, hij kan plat, een mandje onderin, zwenkwielen, 5punts gordel  en hij rijd super lekker. O ja er zit ook een kap bij, die je makelijk erop en eraf kan doen.
Qua uiterlijk kun je hem vergelijken met de quiny zapp, maar van deze is dus het voordeel dat hij plat kan. Het enige nadeel is dus wel dat hij 149 euro kost.

Groetjes, Patricia, mama van Jayden, bijna 7 maanden...

Hoi hoi,

ja, X adventure lijken mij ook goede buggy's.
Quinny vind ik ook een supermerk.
Maar mijn zus had gezegd: Topmark of Mac Laren (of zoiets?)

Groetjes Debby.

Hai,

Wij hebben de Quinny zap en die vind ik helemaal leuk. Alleen gebruiken wij nu alleen nog het onderstel met de maxicosi erop om een klein boodschapje te doen. De buggy gaan we gebruiken als Mette groter is. (nu 5,5 maand) Volgens mij mag je zowiezo de buggy pas gebruiken als ze kunnen zitten. Wat bedoelen jullie met wandelwagen ombouwen trouwens? Het is toch gewoon uitklappen en gaan met die bannaan?
gr.Ing

ik denk dat ze met ombouwen bedoelen van kinderwagenbak naar zitgedeelte voor de wandelwagen

Mijn dochtertje is nu net 8 maanden en kan al behoorlijk goed zitten. Toch heb ik nog geen buggy voor haar. Ik heb een bugaboo kinderwagen (laatste model) en het zitgedeelte is echt heerlijk voor haar. Kan in 3 standen (liggend, rechtop zittend en halverwege) en hij zit zo in elkaar.
Snap ook niet helemaal wat jullie bedoelen met het ombouwen en dat dat zoveel tijd kost. Je begint toch met je babyligding op je kinderwagen en op een gegeven moment (bij ons met 5 maanden) stap je over op het zitgedeelte? Dan hoef je toch niet steeds iets om te bouwen? Of zie ik het nu verkeerd?
Ja, de wagen moet natuurlijk wel uit elkaar als je met de auto weg gaat, maar dat is met die van mij zo gepiept.

Terug
Bovenaan