Buggy kopen?!?!

Wij bedoelen met ombouwen idd dat de buggy erin moet komen.
Idd eerst het lig-zitgedeelte, maar dat zit allemaal zo ingewikkeld vast met van die achterlijke knoopjes.
Dan het stuk wat ervoor moet... en soort mandje zeg maar (weet nie hoe ik het anders moet zeggen).
Wij zijn er dus ruim 10min mee bezig, en dan moet hij nog uit elkaar.
Wij hebben een Quinny Freestyle trouwens.
Hebben Quinny ook een mailtje gestuurd, met een goede handleiding, maar nog steeds nix teruggehad.

Groetjes Debby.

Hai,

Ben ik nu Blont of is het gewoon zo dat zodra je de wagenbak niet meer gebruikt je de kinderwagen blijvend ombouwd naar he wandelwagengedeelte en hem bij gebruik alleen maar in en uit hoeft te klappen? Enne hoe maak je er in godsnaam een buggy van dan met dat grote onderstel? Ik ken de freestyle en volgens mij is het net zoals andere wagens zodra de beeb te groot wordt voor de bak of het zat is het zitje eenmalig erin bouwen en vervolgens starten op de ligstand totdat je kindje goed kan zitten en dan op de zitstand. Wij hebben de Quinny Speedi en die werkt net zo. We hebben als buggy de Quinny Zap gekocht.

gr.Ing

hoi
hahaha ja inge ik ben ook blond,wij hebben de kinderwagenbak er af gehaald en nu ligt/zit anouk in de wandelwagen,ik hoef niks meer om te bouwen.inklappen in de auto en uitklappen=rijden maar.anouk wil toch niet meer alleen liggen in de kinderwagenbak.
gr petra

Nee dames... Dat is het hem nou juist.
Wij kunnen hem niet inklappen met het zitgedeelte erin.
En mocht het wel gaan, moet hij zo en zo uit elkaar, want hij pas zo niet in de kattenbak van de auto.

Hoi dames,

Ik snap er ook niks meer van.......
Wij hebben een Quinny Freestyle. Inmiddels is Bas te groot voor de bak en zit het zitgedeelte er dus in. Hiermee kan ik hem gewoon inklappen hoor. Als hij dan in mijn truttenschudder  (mijn eigen autootje) moet, dan moet ik de wielen eraf klikken, maar dan past hij er toch in.
Het enige nadeel vind ik dat ik nu niet meer even het onderstel kan gebruiken voor de maxicosi. De verloopstukjes daarvoor passen niet meer op het onderstel met het zit gedeelte erin.
Maar nog even over de buggy. Wij hebben een 2e handse gekocht op marktplaats. Een Mclaren. We hebben hem voor mijn dochter veel gebruikt, maar eigenlijk pas toen zij zelf stukjes ging lopen. Het ding ziet er nog prima uit, dus Bas zal er ook nog wel in gaan.

Groetjes,
Karin

hoi ho,

toevallig heb ik vanmiddag de bak eraf gehaald en het andere deel erop gezet.
was wel even bezig, maar moet zeggen, ze zit/ligt er als een prinsesje in!

eerste vraag van manlief was of ie nu nog wel ingeklapt kon worden; nou het lukt!
moet alleen aan de onderkant een beugeltje inklappen zodat alles in elkaar past als ie opgevouwen is... dacht ook dat alles uit elkaar moest, maar gelukkig, da's niet het geval.
zou toch raar zijn als die van jou eerst volledig uitelkaar moet en dan weer inelkaar???

ik heb trouwens een x-adventure researcher.

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 18:23:56'));

Hoi dames,

Ik snap er ook niks meer van.......
Wij hebben een Quinny Freestyle. Inmiddels is Bas te groot voor de bak en zit het zitgedeelte er dus in. Hiermee kan ik hem gewoon inklappen hoor.

Groetjes,
Karin

Zoals je ziet, snap ik er ook nix meer van
Wij hebben ook een Freestyle, maar bij ons gaat het dus niet.
Er zit een plank in het zitgedeelte hé, die je moeilijk kunt vouwen.
We hebben hem wel via marktplaats, dus mss hebben wij de oudere versie.
Pfff... ik weet het ook allemaal nie meer hoor.

Hoi dames,

wat een gedoe allemaal zeg met die wagens. Die van ons is een van mutsy en die had ik in nog geen minuut omgebouwd van bak naar zitting. Ik heb trouwens hem nog helemaal plat en het matrasje onder de voetenzak gelegd. Lekker zacht. Alleen zag ik van de week dat er geen opening in zit voor de gordel, mar dat lijkt me wel lekker als Stijn in de wagen gaat zitten. Die van ons is trouwens vlug ingeklapt en de wielen heb ik er ook zo af dus hij kan vlug in de kofferbak.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan