buggy niet vóór het eerste jaar

A

Anoniem

Guest
Hoi,

we waren vanmiddag in zo'n mega store van Prenatal, buggy's bekijken. De verkoopster vroeg hoe oud Isis was (9,5 maand) Ze raadde ons af een buggy te gebruiken vóór haar eerste jaar. Zou het rugje te veel schokken op moeten vangen. Had ze wel een punt! Gebruiken jullie al een buggy?

Wel jammer dat ze erbij zei dat een buggy gekocht word voor het gemak van ouders! De gezondheid van Isis staat voor ons voorop! En niet voor ons gemak. Wij zijn er voor Isis, zij niet voor ons! Stom mens, waar bemoeit ze zich mee

x Esther

Ooooh...
Efraim zit al vanaf 7 maanden in de buggy. We gingen toen op vakantie en de kinderwagen paste niet meer in de auto...dus toen hebben we een buggy gekocht.
Die hebben we toen in ligstand heel veel gebruikt.

Maar wat een stom mens zeg, dat ze dat zei...natuurlijk willen jullie het beste voor Isis en inderdaad: waar bemoeit ze zich mee...

Hier ook al heel lang een buggy hoor. Hij ligt standaard in de auto voor als ik ergens heen ga. Tuurlijk moet je er geen boswandelingen van een paar uur mee gaan maken.
Het lijkt me niet slechter voor het ruggetje dan fietsen, dus als dat mag als ze kunnen zitten, dan de buggy ook, lijkt mij.
En die verkoopsters weten ook niet alles, dus lekker laten lullen!
Sil

Ik gebruik de gewone wagen, maar met de vakantie inderdaad de buggy, anders was de auto meteen vol. Ze was 8,5 maand toen ze er voor het eerst inzat. En op hobbelweggetjes ga je vanzelf wel anders lopen hoor.
Wat wij ook meehadden met vakantie was een rugdrager, heerlijk om een strand/boswandeling mee te maken en mijn dochter vond dat geweldig!

Wat raar! Heb vorige wk ook een buggy gekocht bij een prenatal. Daar zei de verkoopster dat ze er vanaf 6 mnd al in kan!!! We gaan vlgd wk een paar daagjes naar zo'n heerlijk subtropisch vakantie-oord (c.p. ), en dan heb ik liever dat ze de buggy jatten dan de dure wandelwagen bij het zwembad. Je weet maar nooit, vandaar maar een goedkope buggy gekocht. De wandelwagen gaat ook mee voor overig gebruik. Buggy is puur voor naar het zwembad.

Zo Blondie, dan hebben jullie wel een hele grote auto, of niet!
Sil

Ha,ha!! Een lekkere degelijke stationbak met een dakkoffer. Maarre, we smokkelen een beetje hoor.... Heeeeel toevallig gaat er nog een bekende van ons die kant ook op .... Enne, die zijn maar met z'n tweetjes dus in die auto kan nog wel wat van onze grote hoeveelheid zooi die we mee gaan slepen...

Tja, typisch gevalletje van bemoeizuchtige verkoopster. Ze denkt ook wat geleerd te hebben op de Prenatal-verkoopsters-opleiding, maar moet je natuurlijk wel volledige info geven als je wat wilt verkopen. Tuurlijk is een "gewone" wandelwagen beter, comfortabeler voor de grote wandeling. maar voor het kleine stukje, kan het volgens mij echt geen kwaad. En trouwens wat een flauwekul, de buggy is er alleen voor ouders gemak!!! Tja, dat geldt natuurlijk voor ALLE spulletjes! D'r   is maar weinig echt nodig, maar veel verrekte gemakkelijk .

groetjes Mie

Terug
Bovenaan