buggy niet vóór het eerste jaar

Ik vind het raar dat het niet voor het eerste jaar mag, wandelwagens mogen toch ook? En je gaat de hobbels niet in met een buugy, want dat loopt niet fijn.
En waarom zou een buggy ter gemak van de ouders zijn, geef mij de wandelwagen maar!

Janine

Wat een onzin zeg, ze verzinnen ook steeds iets nieuws. Maar goed, Jim kon al vanaf 5 maanden niet meer in het bakje, dus ging hij in de wandelwagen. Een maand later  ongeveer  ging ie ook  in de kleine buggy. Vond zelfs dat hij daar beter in zat. Als je er maar voor zorgt dat je een goed verstelbare hebt, vooral handig als ze in slaap vallen. Kun je ze helemaal plat leggen.

Groetjes Sandra (jim 19-12)

Vandaag heeft Isis een stuk in de buggy van haar nichtje gezeten, een Koelstra. Hij rijd een stuk lichter, maar Isis was er minder blij mee. Na een min. of 10 begon ze te draaien en te jengelen, ze wilde er uit! Best wel een verschil met een kinderwagen, ze zit lager en voelt ook meer! Voorlopig nog maar de wagen, die buggy komt wel!

x Esther

tja,

Leg er ook maar net aan wélke buggy je hebt...
Je hebt ze van 25 euri's en je hebt ze van 200 euri's.. Ik kan me voorstellen dat in die van 25 het niet echt oke is. Tenminste, degene die ik heb gezien dan.( en 200 vind ik ook wat overdreven )

@Sil27; Nu we het toch over buggy's hebben.. mijn "probleem" is opgelost!! B'Elaantje krijgt voor haar verjaardag van mijn tante een super-de-luxe buggy!! joeeehoeeee!! hadden ze me al een paar weken geleden toegezegd!

Groetjes Debby

Hé, wat fijn! Da's een leuk verjaardagskadootje!

Om even op je andere antwoord terug te komen; ik had voor de oudste een buggy van 25 euro en ik was daar heel tevreden over.
Als ik hem nu vergelijk met mijn duurdere buggy, dan zit er qua comfort voor de baby erg weinig verschil in.
Alleen heb ik nu een mandje onderop en een 'dakje' erboven.
Verder kunnen ze even plat, hebben ze dezelfde wieltjes en hetzelfde soort onderstel. Alleen staat er hier een merknaam op en op die oude niet.
Ik denk toch dat je vaak ook voor de naam betaald.
Sil

Toen wij onze buggy kochten werden we erop gewezen dat het verschil in buggy's vaak zit in hoe stevig de rugleuning is! Bij die van mn schoonouders buigt die zeg maar helemaal door als er een kind in zit die van ons heeft n stevig frame!
En er zit verschil in standen je hebt 5 en 7 standen!
Tja wij gebruiken m niet echt vaak hij ligt eigenlijk meer in mn auto voor als we ergens heen gaan of boodschapjes gaan doen!

Liefs L81

Hoi hoi,

Ik hoor hier niet (voorjaar2007),maar wou toch ff een tip geven.
De tip is voor als je een dagje weggaat of ergens naartoe waar je bang dat ze je wagen jatten.
Koop een goed fietsslot,en zet je wagen vast.
Mischien dat jullie er al aan gedacht hebben maar goed,ik dacht zeg het even.
Ik ben afgelopen donderdag naar de Efteling geweest en heb mijn dure wagen overeal op slot gezet,door het frame,de wagenopzet,en aan een paal vast.
Het ging prima,ik had Armando(5,5 maand)echt niet de hele dag in een buggy mee kunnen nemen.

P.s investeer wel in een goed slot.

groetjes Merel

Terug
Bovenaan