buggy vraag

Ja dat kan moonpoontje, uiteraard moet je dan wel de adapters er apart bij kopen.
Ik moet trouwens een kleine correctie plaatsen, we hebben de Snooze oftewel die met 4 wieltjes.....

Ok, dus dat is eigenlijk het verschil, breeze heeft3 wielen en snooze 4?
Ik twijfelde zelf al heel erg over de quinny zapp, omdat hij niet verstelbaar is. Op de fiets hoeft de buggy niet mee, daarvoor heb ik nog wel een oude buggy liggen, en (schaam schaam) ben toch meer van de auto.....

hoi, ik heb zelf de snooze nu 2 jaar en ik ben er dik tevreden over! Super wendbaar, alleen net vandaag even de wieltjes gesmeerd want hij reed haast niet meer,hahaha! Maar dat is voor het eerst in 2 jaar! Hij is al 2x meegeweest op vakantie. Hij kan bij mij wel achterop de fiets met een spin zet ik 'm dan vast.Er zit idd een regenhoes,voetenzak bij, een beugel die er ook af kan, kan bij mijn kinderwagen niet,verstelbaar tot bijna plat en een mandje onderop ook erg handig en hij kanteld niet zo makkelijk als de zapp, je moet best kracht zetten om m een stoep op te krijgen als ie in ligstand is.
Ik ben echt erg tevreden!

Wij hebben er 2. Een Zapp (die ons prima bevalt hihihi) en een chicco. De chicco hebben we eigenlijk als 2e buggy gekocht voor opa en oma die opassen. Achteraf blijkt het een hele fijne buggy. Kan goed plat en rijd prima. We hebben er een hele simpele voetenzak inzitten die prima bevalt. De Chicco kost iets minder dan 100,-. Ik weet dat de Koelstra ook betaalbaar is maar ik heb daar geen ervaring mee.

gr.ing

raak steeds meer overtuigt hahaha
zag namelijk dat hij nu bij babydump nu voor 129 euro staat met gratis maxi cosi adapters.

dus nog meer positieve verhalen hahaha

groetjes moekje en bedankt allemaal

Hoi

Ook ik vind de Zapp een vreselijke buggy. Hij was handig met de maxi cosi erop, maar van 1 tot 2 jaar zat Feline er voor geen meter in. Hij zit erg onderuit. Pas nu met 2 1/2 jaar vind ik dat ze er goed in zit.

Ik heb verder geen tips voor een andere buggy

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan