Buggy

Wie kan mij ervaring vertellen over een buggy. Ik ben aan het oriënteren.
Het gaat mij erom dat ie makkelijk in de auto past en makkelijk hanteerbaar is. Gewicht vind ik niet zo belangrijk.

De buggy van de quinny 3xl past maar net in de achterbak en is zo'n gedoe met die wielen eraf halen. Wel is ie ideaal voor om huis.
 
we hebben een buggy x adventure en die hebben gekocht(euro 79,95) bij de prenatal(misschien vind je dit best duur maar je kleine doet er jaren mee)
De buggy past makelijk in de auto onze 2 rottweilers kunnen er met gemak bij zegt genoeg denk ik
Er zit ook een regenhoes bij en een klein mandje onder
We kunnnen de buggy ook in verschillende standen zetten
succes ermee
 
ik heb zelf de buggy van chicco met kap, prima buggy en makkelijk in te klappen. Maar de verkoopster van prenatal zei dat als je echt een goede wilt die van mclaren aan te raden is. Ik vond em te duur, maar hij schijnt goed te zijn.
 
Wij hebben ook de x-adventure, die is redelijk licht en toch wel comfortabel, met een mandje enzo, en voor hier rond het huis hebben we onze Mutsaerts wandelwagen, met zwenkwiel, die gebruik ik als ik hier in het dorp boodschappen doe en naar de sportschool ga, en ik kan er ook mee in het bos lopen
 
Hoi,

Een buggy die klein opvouwt is de nieuwe van maxi-cosi. De bugaboo en de Stokke. Het handigste is om naar een baby-speciaalzaak te gaan en je daar te laten voorlichten en alles lekker zelf uit proberen zo kom je erachter welke het handigste is.
Succes!
 
Wij hebben een buggy van Mac Laren een super ding we gebruiken hem al ± 6 jaar intensief maar hij doet het nog zeer goed is met 1 hand te duwen, ik heb al heel wat buggy ´s geduwd maar deze vind ik nog steeds het fijnst. Ook voor op de fiets is die geschikt, ik heb een kleine auto en daar past die ook in. Hij wel duur maar heeft bij ons het geld wel opgebracht
 
Volgens mij is de bugaboo geen buggy hoor, dat is gewoon een kinderwagen en dat zocht Denise volgens mij niet. Tis ook nogal een prijzige kinderwagen en dus niet te vergelijken met een buggy.
 
Terug
Bovenaan