Buggy

Ja precies, die chicco is heel geschikt voor erbij, maar als je hem echt constant wilt gebruiken mist ie toch wat kwaliteit. Maar daar is de prijs dan ook wel naar.
 
De bugaboo is een combi wagen...kinderwagen, om te bouwen tot buggy. Heel erg handig in de stad en klein te vervoeren (ook met de wielen er nog op)en ook niet zwaar. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
 
De bugaboo is dus GEEN buggy, weet niet hoe je er bij komt. Het is inderdaad een combiwagen zoals je die van de meeste merken wel hebt. Dat betekent dat je er zowel een wieg als een zittende bak op kunt doen. En daarnaast ook nog een maxicosi. Maar dat is bij bv de quinny niet anders. Het is inderdaad een erg handige wagen die redelijk makkelijk in de auto pas maar is zeker geen buggy. En inderdaad, kost zeker een paar honderd euro meer dan de duurste buggy. Volgens mij wil de vraagstelster een buggy kopen en geen complete kinderwagen want die heeft ze al.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik bedoel inderdaad een buggy. Ik heb een quinny 3 in 1, dus vergelijkbaar met de bugaboo.
Ik bedoel echt een stads buggy. Die je op de fiets mee kan nemen en makkelijk in kan klappen voor in de auto, of evt openbaar vervoer (wat ik niet snel zal doen.)

Nou ben ik in de winkel gaan kijken.
De chicco, grotere wielen en ziet er goed uit.
Mc Laren, kleine wieltjes en iets breder en dieper van zit. En een stukje duurder.
Moeilijke keus. Voor thuis heb ik de quinny die perfect loopt.
Ik weet het nog niet. De nwe Quinny vind ik ook super, maar duur.
Ik heb geen haast en let denk ik maar gewoon op een leuke aanbieding.
 
Wij hebben de grote kinderwagen van Quinny (freestyle 4 XL) en hebben vorige week er ook een kleine buggy bij gekocht.
Het is de nieuwe Quinny Zapp geworden en wij zijn er super tevreden over. Hij kostte 169 euro, maar we gaan er vanuit dat een tweede kindje er ook mee moet kunnen doen.
Wij hebben die buggy voor erbij. Mijn man vindt de kleine buggy prettiger dan de gewone wandelwagen, is handzamer, gemakkelijker te draaien met een 360 graden zwenkwiel voor.

Als deze buggy er niet was geweest was het de McLaren buggy geworden. Maar deze is qua model gewoon erg mooi en er waren oudere buggy's die nog duurder waren... Plus dat alles erbij zit, zonnekap, adapters voor de maxicosi en een regenkap en een tas waar de buggy in kan.
Er zit wel een nadeel aan en dat is dat de leuning niet naar achteren kan.

Hij is er voor erbij en niet om in de hoofdzaak te gebruiken en dat was bij ons de doorslaggevende reden.

Kijk rustig rond en maak dan een beslissing.

Groetjes Angelique
 
Terug
Bovenaan