buggy?

Hoi allemaal

Ff vraagje, wij ween niet zo goed welke buggy we moeten nemen.....

in de winkel ff proef gereden en advies gekregen dat een hele goedekope eigenlijk niets is.... (natuurlijk) maar welke dat wel?

Quinny zapp? maclaren???? koelstra?

wie weet welke goed is wie heeft ervaring

Hoi!!!

Wij hebben nu al 4 jaar de Koelstra flexxo, en ik vind 'm super.
Hij rijdt lekker soepel en is erg wendbaar (erg handig met de hond!!)
maar ik denk dat ze dat allemaal wel doen.
Als je geen keuze kunt maken omdat ze allemaal lekker rijden zou ik gewoon voor degene gaan die je het mooiste vindt, de  leukste kleuren heeft etc...
Duur zijn ze inderdaad allemaal!
Veel succes met kiezen!!!

groetjes Danielle.

Tuurlijk zeggen ze in de winkel dat je de hele goedkope niet moet nemen. Maar ook de andere buggy's zijn vrij snel af gedragen bij intensief gebruik hoor ik om mij heen en heb ik zelf mee gemaakt. Kinderwagens gaan meerdere kids mee maar buggy's...mijn man en ik hebben   besloten bij ieder kind een nieuwe. Kan ik fijn een knal roze uitzoeken voor mijn   dochter..

Hoi
De quiny zapp is geen aanrader. Kan niet in ligstand en loopt niet zo heel erg lekker. Maar hij ziet er wel leuk uit! Ik heb een buggy van de Prenatal en die bevalt mij super!
Succes met uitzoeken.
Liefs Esther

Wij hebben ook de buggy van prenatal. Kan niet helemaal plat in ligstand, maar wel redelijk ver. Hij rijdt heel ligt en hij past in mijn auto, dat wil wel wat zeggen hoor.
Hij kan ook gemakkelijk mee op de fiets.

Het is maar net wat je wil met een buggy.

Pauline

Wij hebben wel een quinny ZAPP, en zijn er erg happy mee! Maar wij gebruikten hem ook voor de maxi-cosi en nu dan als buggy. Hij was achterlijk duur maar mijn japje is niet zo groot... ( japje is de naam van mijn auto: een japanner, denk ik...) het voordeel is dat ie er daar met het grootste gemak in kan + de overige bende die mee moet als we ergens naar toe gaan. Ik vind hem soepel rijden, maar het is geen luxe wandelwagen, ik gebruik hem dan wel voornamelijk in de winkel, in de stad, nou ja even snel eigenlijk! dan voldoet ie prima voor ons.

-X- Marieke

Terug
Bovenaan