buggy?

hoi,
Wij hebben na veel ellende met de Chicco buggy een Koelstra gekocht. Echt heerlijk om deze bij de wandelwagen te hebben, wij hebben hem voor € 89,- gekocht bij een speciaalzaak. Wij hebben toen ook ons ongenoegen gemeld over de Chicco toen zeiden de dames daar dat voor een buggy erbij de Koelstra perfect was. Wij hebben Jorick erin gezet (19 kg) en hebben een rondje gereden en het ging perfect. Stuurt ligt, weegt bijna niets en aan de fiets is erg stabiel. Ook heeft hij 5 standen en kan dus helemaal plat. Dus zowel Jorick en Milan kunnen er gebruik van maken en dat was voor mij de doorslag.

Groetjes en succes met het kopen !!

De buggy van prenatal weegt 6,5 kg en kan op je fiets, maar wel op de buggy mee de luxe.
Deze gaat tot 7 kilo.
Ja ja net even nagevraagd bij halfords en met buggy op de weegschaal geweest hahahahaha

Pauline

Ik heb met kevan een mac claren gehad, vreselijk duur ding kon wel handig mee op de fiets maar ging snel kapot.
Ik heb een maxi taxi citi gekocht op marktplaats, zodat ik de maxicosi erop kon zetten en nu gebruik ik hem ook als buggy rijd heerlijk (helemaal voor die 25 euro). Kan helemaal plat dus als delano moe is huppekee.  Een nadeel je krijgt hem niet mee op de fiets.

groetjes kim

Hoi

Ik heb sinds een half jaar de quinny zapp.We hebben toen eerst het onderstel gebruikt met de maxi cosi erop.Nu gebruiken we hem als buggy.
Ben erg tevreden met de quinny.Makkelijk in en uit te klappen. Volgende week gaan we om een fietstendrager voor deze buggy, ben benieuwd hoe dit gaat.

Alleen is deze buggy erg prijzig, 180 euries geloof ik.Wij hadden hem gekocht bij baby dump voor 150 euro in de aanbieding.Maarja ik hoop dat er in de toekomst nog meer kinderen in kunnen zitten en anders verkopen we hem toch?

gr Marjan

ik heb via marktplaats een mclaren triumph gekocht. Hij kan in 2 standen en is lichtgewicht dus kan op de fiets mee.

Hij is voor erbij want ik heb een combi kindewagen van mutsy en dat
vind ik voor miojn meissie steviger dan zo'n buggy. Maar moet je
onverwachts ergens naar toe en snel dan is dit een mooie oplossing.
Mijn vriendin heeft er ook één en die is er heel erg over tevreden.

groetjes Claudia en Maud-je

Voor erbij heb ik via marktplaats een Maclaren ... gekocht. HIj kan ik drie of vier standen geloof ik. Ik zal hem waarschijnlijk niet veel gebruiken, hij is voornamelijk bedoelt voor de vakantie (lekker makkelijk in het vliegtuig) of op de fiets. Maar aangezien ik op een vinex locatie woon, is het overal nog al ver naar toe fietsen. Meestal neem ik de auto en daar kan mijn bugabootje gewoon in (lekker klein, past goed in een klein autotje).

Annemieke

ik heb een mclaren
Bij mijn oudste twee veel gebruikt, ziet er nog geweldig goed uit, rijdt prima...dus voor mij een superding.....hoop hem over een paar maandjes voor Chris te gaan gebruiken

Hoi, ik weet niet waar ik met mijn hoofd zat maar de koelstra flexxo waar ik het over had is uiteraard geen gewone buggy maar onze kinderwagen, beetje dom.
Nu even goed gelezen dus.... wij hebben een hema - buggy van de aanbieding ( 4 jaar geleden!) maar die bevalt best goed. Ik gebruik 'm minimaal want de koelstra rijdt veel beter natuurlijk, maar voor het gemak is de hema-buggy prima.
Hij heeft wel een aantal ligstanden en dat is wel aan te raden.Mijn man vindt het een onding, hij is erg lang en de buggy inderdaad te laag we hebben gekeken voor een andere,ik vind ze erg duur, zeker omdat Linde ons tweede en laatste kindje is.
En mee op de fiets is handig maar ik vind het doodeng fietsen, veel te veel gewicht aan een kant en ik ben veel te bang dat 'ie losgaat + ben je op de plaats van bestemming moet je de buggy weer loswurmen, uitklapen en waar laat je dan je kindje, in het fiets stoeltje- niet handig, op de grond- ook niet ideaal.
Dus ik fiets straks lekker naar de stad en leen een buggy bij de fietsenstalling dat werkt voor mij beter.

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan