buggy

A

Anoniem

Guest
Zitten jullie kindjes al in een buggy? Wat is daar de leeftijd voor? (kan ik een buggy meenemen achter op de fiets),

x Esther

De buggy ligt hier standaard achter in de auto. Als ik ergens heen ga, gaat zij in de buggy.
Als ze in de wandelwagen kunnen, kunnen ze ook in de buggy, dit komt op hetzelfde neer.
Je kan een speciaal systeem kopen om je buggy op je fiets te bevestigen. Dit is te koop bij een babyzaak.
Sil

ik heb er nog geen, maar wil er wel een gaan kopen; de wandelwagen past met enige moeite in de auto en dat vind ik zo ´n gedoe. Vind alleen wel dat er veel prijsverschil in zit: je hebt ze al vanaf een eurootje of 50, maar ook voor EUR 150,00! Vraag me af wat het kwaliteitsverschil is. Wat voor buggy ´s hebben jullie?

groetjes
Mie

Wij hebben nog geen buggy maar ik wil er nu wel binnenkort eentje kopen.
We kunnen nu ook met Hannah fietsen en nu nemen we dan de buikdrager mee, maar een buggy lijkt me toch handiger (zeker als ze zwaarder wordt).
Ik wil wel een buggy die verstelbaar is, zodat ze ook kan slapen in de buggy als ze dat wil. In de kinderwagen slaapt ze soms ook nog wel.
Ze kan wel al een hele tijd goed zitten, maar soms vind ze het toch fijner om in de kinderwagen te liggen, dus dan doe ik hem gewoon plat.

En omdat hij op de fiets mee moet is het wel handig als hij niet te zwaar is en klein op te vouwen is...wat een eisen...

Heeft iemand nog tips?

Karin, mv Hannah (20-11-2006)

Hoi,

Wij hebben twee buggy's (ik had zo'n 70's kinderwagen) één hele goeie van inderdaad rond de honderd euro. Kan in verschillende standen en weet ik het allemaal, hartstikke goed en degelijk ding maar ook heel zwaar en groot. Zelfs ingeklapt (alhoewel je 'm echt heel snel hebt ingeklapt). Wat wij hebben gedaan is voor 20 euro een goedkoop niet zo degelijk maar wel heel licht dingetje gekocht die supermakkelijk mee kan op de fiets. Want ik geloof dat bij ons op de buggydrager ook niet meer dan 7 kilo mag. Vond ik ook wel genoeg, met kind, boodschappen enzo...

Groetjes, KT

Hoi!!

Bedoel je echt een hobbel-de-hobbel-buggy?? of ook een omgebouwde wandelwagen??
Ik heb nog geen hobbelding nee, mijn auto is (nog) ruim zat dat de wandelwagen erin kan, hij is wel omgebouwd met 5 maanden.
Ik probeer het zolang mogelijk uit te stellen... maar hoelang het nog duurt??? zal niet lang zijn.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ik heb een topmark buggy. Was wel iets duurder, zo'n 80 euro, maar ik had heel veel kadobonnen!
Hij kan bijna helemaal plat en er zit zo'n afdakje op, zodat ze iets beschutter zit. Verder zit er ook een mandje onder, wat ik ook erg handig vind.

Bij de eerste had ik overigens een hele simpele en goedkope en daar was ik ook helemaal tevreden mee.
Sil

Ik heb een koelstra buggy van 100 euro. Heb op mijn fiets een buggydrager zitten. Zo kun je de buggy achter op de fiets vast zetten. Thijn is nu zeven en een halve maand oud en zit soms in de buggy. Die buggydrager is ongeveer 25 euro.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan