buggy

hoi,

ik heb een buggy van prenatal, ik heb hem ook standaard in de auto liggen, maar over het algemeen gebruik ik gewoon de wandelwagen, ik vind de buggy wel ideaal voor de kleinere stukjes,

groetjes susanne

Wij wilden per see een goede buggy, onze wandelwagen was namelijk al stuk en reed totaal niet lekker( toen hadden we wel een goedkopere gekocht), dus we wilden de buggy echt als vervanger voor de wagen gaan gebruiken. We hebben getwijfeld tussen de Quinny zap en de Mutsy spider. Uiteindelijk hebben we vorige week de laatste gekocht, omdat de Quinny geen ligstanden en geen voetenplankje heeft wat omhoog kan. Ook vertelde de vrouw in de winkel dat de Quinny zo licht is dat hij soms om kan kiepen, Hij is dus wel heel handig voor op de fiets (en als je voor langere stukken een wandelwagen hebt). Lukas zal er ook niet lekke rin, hij zakte helemaal onderuit. In die mutsy zat hij heerlijk. We een enorma investering (180 euro) maar hij rijdt echt HEERLIJK!!!! Wel minder is dat de achterste wielen wat breder staan waardoor je in winkels soms moet manouvreren om erdoor te komen.

Erikjan zit al in de wandelwagen vanaf 2eneenhalvemaand. Hij wilde niet meer liggen.....!
En die wandelwagen kan zover achterover dus dat was wel oke. Onze auto is ook ruim genoeg, dus voor mij geen buggy, maar mijj ouders hebben in die tijd een buggy gekocht, vonden ze handig en daar zat hij in vanaf een maand of 3 of 4

Janine

Ik heb trouwens een wandelwagen waar hij nog een hele tijd in kan, dus ik ben geen buggy nodig......

Janine

Terug
Bovenaan