buggy

Zitten jullie kleintjes al in de buggy?Wij hebben vorige week zo,n lichte buggy gekocht heel makkelijk om in en uit te laden,maar ik vind ze nog iets te klein ervoor eigenlijk.
Mischien met 9maanden dat ik het nog eens probeer.
groetjes

Wij hebben ook zo'n lichtgewicht buggy en ik moet zeggen dat Jasmijn (28 feb) er goed in zit. Maar hij kan dan ook in een hele handige hang stand en Jasmijn zit erg stevig van zichzelf al.

(Ik gebruik 'm overigens weinig. In die grote zit ze gewoon net wat beter en die loopt ook wat lekkerder)

Ik heb zitten twijvelen tussen de Quinny zapp en de titanium breeze. De quinny kan is ietsjes kleiner als je hem inklapt en je kunt er een fietsensteun bij aanschaffen maar hij kan niet in ligstand. Daarom hebben we gisteren toch maar een titanium opgehaald. Xairo zit nu nog in de grote wagen maar zodra hij hier in kan denk ik dat ik die andere verkoop op MP

Nee die heb ik nog niet. De kinderwagen lekker met z'n beentjes in de voetenzak, en daar kan hij ook al heel erg recht zitten vind ik voorlopig meer dan prima!

Hier al wel de quinny zapp. Maar we gebruiken alleen het onderstel, waar we de maxi cosi op kunnen doen. Voor de buggyinzet zelf vind ik dat we nog effe moeten wachten tot hij zelf goed kan zitten.

amy zit nog lekker in de bugaboo wel lig/zit stand maar voorlopig komt er hier geen bugee bij had ik bij nmn oudste wel maar die ging er pas met een jaar in volgens mij alleen zijn wagen was groter om in te klappen en de bugaboo is gewoon super lichtgewicht en liugt zo in mn wagen:D

Terug
Bovenaan