buggy

ik vind die buggy's zulke onzindingen! Koop je eerst een mega dure wagen met allerlei toeters en bellen en dan ineens een buggy. Da's toch zonde. En met lichtgewicht en in en uitklappen hou je toch rekening bij aankoop? Bovendien vind ik het echt geen gezicht, van die kleintjes die helemaal op half 7 hangen in zo'n buggyding. Dat kan nooit goed voor een ruggetje zijn. Bovendien zijn ze voor een kind mega oncomfertabel, er zit geen enkele vering in. Hiet komt hij er dus niet in, voor de oudste ook nooit gehad. Hier ook de bugaboo en daar heeft hij ingezeten tot de baby kwam. Je gooit dat ding zo achterin, ook in een klein autotje.

Haha wat ik ook een vreselijk gezicht vind zijn van die veel te grote kinderen in een buggy, en moeders maar duwen erachter met zuur gezicht, haha...

hey wij hoeven ook geen andere (maxicosi mura), maar heb er wel een gekocht (gewoon kruidvatje) voor ff een boodschapje oid. Als we echt de stad ingaan, of het bos of gewoon een stuk lopen, nemen we de maxicosi!

GGGRRRRROOOOOMMMMMMM! Heb net en bericht geschreven niet te zien.

Nou Rebecca ligt bij ons in de buggy maar dan die als opbouw was op de quinny, en die /gaat grotendeels ook bijna plat.
En sorry de opmerking je zoekt een dure wagen uit, en dan weet je van te voren... Nou nee, heb deze via MP als 3 in 1 voor 75 euro gekocht, en ja de omvang viel me tegen, maar ja voor die prijs moet je niet zeuren!!!! En omdat ik het verder niet wist dacht dat die dingen standaard waren. Ja een echte leek leek op alle dingen!!! Maar ben blij met mn grote amerikaan als auto, en dat die wagen al ruim een halve kofferbak in beslag neemt, mijn schoonmoeder kan m net overdwars en schuin kwijt in haar terrios. En dan nog de kofferbak forceren!!

Maar ben nu wel blij met de opslagruimte eronder ivm met uizuigapp. maar kan niet wachten tot we een lichtgewicht kunnen nemen, en deze wegdoen.

Maar Rebecca kan deels goed rechtopblijven zitten maar vind het toch gemakkelijk als ze een beetje moe begint te worden kan ze lekker bijna plat en ontspannen slapen, dus ja die combi dingen zijn toch heel erg ideaal!!!

I@ Marijne k heb ook geen nieuwe kinderwagen aangeschaft,ben toch niet gek!!!
Dat ding gebruik je maar hooguit 9 a 10 maanden.
Bij m,n eerste had ik een combi kinderwagen van 1000 gulden toen,nou m,n zoon heeft er maar 9maanden ingezeten daaag kinderwagen.
Dus voor mij is een buggy ideaal vooral in de auto!

Wij gebruiken straks ook de buggy als we effe met de auto weggaan, klein boodschapje oid. Die ligt standaard in de auto. Gaan we echt wandelen, gaat de grote wagen mee.

Ik vind het zelf ook geen gezicht als grote kinderen nog in de buggy zitten. Mijn dochter ging vanaf dat ze 2 was gewoon lopend mee overal naartoe. Gaat prima. Het is maar net wat je ze aanwend.

Wij hebben de Quinny Buzz en een Quinny Zapp, de zapp voor snelle tripjes. en en de buzz als we echt op pad gaan. De Buzz hebben we van mijn zwager en schoonzusje 'geerfd' en de Zapp via MP! Ben met beide heel blij. Sander is alleen nog niet helemaal aan de buggy toe...hangt nog idd beetje zielig. Nog even wachten! :)

Ik vind het juist ideaal zo'n buggy! Vooral met halen en brengen (naar school) van mn oudste dochtertje, en inderdaad een klein boodschapje! Ik klik mn maxicosi erop en gaan. Ze zit dus nog niet zo in de buggy. En voor de rest gebruik ik mn gewone wagen (urban jungle), daar slaapt ze ook heerlijk in als we lekker gaan wandelen of winkelen! Maar ik lees net dat je zo'n wagen maar een maand of tien gebruikt?! Dat is inderdaad zonde....bij mn dochtertje heb ik 'm zeker tot haar derde gebruikt. Wij hebben trouwens ook een titanium breeze aangeschaft, ideaal!! Is ook klein met inklappen, maar kan wel in de ligstand in tegenstelling tot de zapp!

Terug
Bovenaan