Buik al aan het groeien

Is jullie buik ook al echt aan het groeien. Als het goed is ben ik nu 8 weken en aan het einde van de dag heb ik al echt een opgezette buik.

groetjes Maris

Mijn buik is een beetje dikker (8 weken nu). De strakste broeken trek ik niet meer aan, want dat zit niet lekker. Maar volgens mij is dat dikker worden deze eerste maandjes vooral door traag werkende, en dus vollere, darmen. 'k Heb nogal wat last van oprispingen en zo, dus die lucht zal ook wel de nodige ruimte innemen.

groetjes
Willemien

Hoi,

met vijf weken kreeg ik mijn broeken niet meer dicht. Die broeken waren al een maat groter, want ik was gegroeid door hormoongebruik. Ik heb dan ook al met 6 weken mijn zwangerschapskleding te voorschijn gehaald ('t is mijn 2e zwangerschap).

Maar dat buikje komt inderdaad door je darmen, je baarmoeder is  nog te klein. 's Avonds is mijn buik dan ook dikker dan 's ochtends.

groetjes,
Martine

Hoi hoi,

ook mijn buik is al enorm dik. Bij een tweede zwangerschap verdik je sneller e !
Nu, ik denk ook wel dat dit te maken heeft met mijn darmen.
Ik kon om die reden niet langer meer zwijgen over mijn tweede zwangerschap.

Liefs,
van ons...

Ook ik heb het idee dat mijn buik al iets meer aan het worden is. Voor mij is het ook mijn tweede zwangerschap. Ik weet dat het mijn darmen moeten zijn, maar last van obstipatie heb ik echt helemaal niet. Sterker nog, ik heb nog nooit zo goed naar het toilet gekund als deze laatste weken... Ook wel eens prettig :) Ik ben morgen 7 weken zwanger. Ben benieuwd wanneer ik niet meer in mijn gewone kleding pas.

groet,
Meike

Ja hier ook 1 die de broeken ook haast niet meer kan dichtkrijgen. Het is voor mij mijn 3e zwangerschap (eigenlijk de 5e) dus ja wat wil je dan ook. Maar vind het eigenlijk nog te vroeg voor positiekleren. Idd sávonds is mijn buit het meest opgezet en dan trek ik ook lekker mijn huisbroek aan. En ja het komt idd door je darmen die gaan opzetten.

Liefs Sharine

Bij mij is het m'n eerste zwangerschap, mar ook ik heb vooral 's avonds echt een buikje!! Ik ben nu 7,5 week. Ik had een hele platte, gespierde  buik, maar nu zit er onder mijn navel een duidelijk bolletje!! Leuk hoor!

Terug
Bovenaan